Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a analýza systému pro správu autobusové dopravy
Lebeda, Martin ; Lukáš, Roman (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo vytvořit Informační systém autobusové dopravy. Při detailnějším zamyšlení bylo zřejmé, že tento systém bude podporovat i tramvajovou, trolejbusovou a vlakovou dopravu. Podstatná část projektu je zaměřena na softwarové inženýrství, objektově orientovaný návrh aplikace. Implementace je provedena v jazyce PHP za podpory databáze MySQL. Pro vyhledávání spojů bude použito metod umělé inteligence.
Informační systém pro pečovatelskou organizaci
Karásková, Kateřina ; Zendulka, Jaroslav (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Informační systém pro pečovatelskou organizaci byl inspirován existujícím systémem. V rámci této práce byl vytvořen nový informační systém, který odstranil nedostatky existujícího systému. Informační systém umožňuje evidovat údaje o zaměstnancích, klientech, vykonané péči a úhradách za provedenou péči. Součástí systému je také přehled o uplynulé a také nadcházející péči u klientů. Informační systém byl implementován jako webová aplikace. To sebou přináší vyhodu přístupu do aplikace z jakéhokoliv elektronického zařízení, jenž má přístup k internetu. Vytvořený informační systém je možné rozšířit o různé funkce, dle potřeb pečovatelské organizace. Cílem bylo vytvořit informační systém, který bude plnit potřeby zaměstnanců pečovatelské organizace a zároveň práci zaměstnancům ulehčí.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Modely umělého života
Ďuričeková, Daniela ; Martinek, David (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci simulátoru umělého života. Práce je rozdělena do čtyř částí. Cílem první části je seznámení s oblastí umělého života a základní terminologií. Druhá část se věnuje vybraným návrhovým vzorům a návrhu simulačního systému, jehož smyslem je simulovat ekosystém umělých entit. Účelem následující části je popis implementace jednotlivých složek systému. Na závěr je provedeno testování systému na dvou ukázkových modelech.
Rozhraní NETBOX Moje Konto pro Android
Vaculík, Radim ; Šuška, Boris (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá uživatelským rozhraním pro webovou aplikaci NETBOX Moje Konto pro Android. Cílem práce je vytvořit jednoduché, přehledné a rychlé rozhraní pro zákazníky využívající služby NETBOX. Aplikaci, která nabídne uživateli souhrn svých služeb, mobilní rozhraní pro čtění zpráv, stav vyúčtování nebo přístup ke vzdálenému ovládání televize. Celá mobilní aplikace komunikuje on-line s webovým portálem NETBOX Moje Konto. Design aplikace používá návrhové vzory.
Návrh a analýza systému pro správu počítačového centra
Reniers, Petr ; Lukáš, Roman (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
S příchodem internetu se začínaly objevovat nové typy webových aplikací a systémů, které byly vytvořené na standardních technologiích, a proto jsou dostupné na většině uživatelských počítačů. Bez těchto systémů si v dnešní době nedokážeme svět ani představit. Mezi uživateli a vývojáři si získali velkou oblibu a jsou vyvíjeny jak pro internetové aplikace, tak i pro firemní intranetové aplikace. Vzhledem k příchodu objektově orientovaného návrhu a návrhových vzorů je důležité si tyto moderní vývojové nástroje otestovat na vývoji informačního systému. Právě touto problematikou se zabývá tato práce. Vyvíjím informační systém pro správu počítačového centra, který slouží k lepší přehlednosti a správě firem.
Nástroj pro testování webových služeb standardu DPWS
Malášek, Vojtěch ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace nástroje pro monitorování a testování webových služeb dle specifikace DPWS. Práce jednak obsahuje vysvětlení základních pojmů týkajících se webových služeb, standardu DPWS a použitých návrhových vzorů, jednak obsahuje návrh a popis implementace nástroje. Nástroj zahrnuje klientskou část služby implementovanou dle Windows Communication Foundation, která komunikuje se službou DPWS. Služba je implementována pomocí .NET Micro Framework a lze ji spustit v emulátoru ve vývojovém prostředí. Dosažené výsledky a možnosti dalšího rozšíření jsou zmíněny v závěru práce.
Využití návrhových vzorů při tvorbě softwaru
Volf, Jiří ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zmapování důvodů použití návrhových vzorů při vývoji moderních informačních systémů a dalších aplikací. Zabývá se základními aspekty vývoje objektově-orientovaných systémů, vysvětluje význam a strukturu návrhových vzorů. Dále uvádí rozřazení návrhových vzorů do kategorií a podrobněji představuje nejpoužívanější návrhové vzory včetně přínosů a případných komplikací, které při jejich použití mohou nastat. Na konkrétním příkladu databázové aplikace je prezentováno využití výhod návrhových vzorů.
Softwarové architektury a návrhové vzory ve webových aplikacích
Kašpar, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Vrážel, Dušan (vedoucí práce)
Práce popisuje charakteristické rozdíly mezi softwarovými architekturami a návrhovými vzory pro webové aplikace. Hlavní teoretickou částí je rozbor a porovnání tří vzorů určených pro stavbu webových aplikací a jejich následovné použití v praxi. V jazyce UML je třeba navrhnout aplikaci (případ užití, schéma databáze a objektů apod.) a následně ji implementovat za použití vybraných vzorů. Výsledkem bude zhodnocení práce s každým  vzorem, jeho výhody, nedostatky a nejlepší oblast použití.
Spořič obrazovky s antivirovou kontrolou
Rebenda, Ivo ; Polášek, Petr (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této práce je vytvoření spořiče obrazovky s antivirovou kontrolou a přesunutí náročnosti antivirové kontroly na hardware, na dobu kdy uživatel s počítačem nepracuje. Použité aplikační programovací rozhraní je AVG API, programovací jazyk C++. Cílový operační systém je Microsoft Windows.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.