Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trade marketing značky AXE v České republice
Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.
Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Král, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nývlt, Vladimír (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů je nalezení diferencí v tržních projevech spotřebitelů, na základě odhalených diferencí odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů a pro nejatraktivnější z nich navrhnout základní směry marketingové orientace. Teoretická část pojednává obecně o segmentaci trhu, dále je zaměřena na samotný proces segmentace a detailně popisuje segmentační kritéria. V praktické části jsou popsány charakteristiky trhu antiperspirantů a deodorantů v ČR. Následuje analýza sekundárních dat, především tržní data od ACNielsen. Pomocí obsahové analýzy jsou dále postiženy styly marketingové komunikace hlavních výrobců. Hlavní část práce je zaměřena na samotný proces segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů -- vymezení trhu, postižení významných kritérií, dotazníkové šetření, odkrývání segmentů prostřednictvím shlukové analýzy a rozvoj profilu odkrytých segmentů pomocí kontingenčních tabulek a sledování afinit. V závěru práce jsou vybrány dva nejatraktivnější segmenty a pro ně jsou navrženy možné směry zaměření marketingové strategie.
Analýza nadlinkového a podlinkového marketingu u vybrané firmy
Buchbauer, Václav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce posuzuje současnou nadlinkovou a podlinkovou komunikaci značky Right Guard, která patří do portfolia kosmetických produktů nadnárodní společnosti Henkel. Účelem práce je rozbor jednotlivých využívaných marketingových nástrojů komunikačního mixu a zjištění jejich efektivity na základě dotazníkového šetření v cílové skupině respondentů, mužů ve věku od 18 do 45 let. V úvodní části se práce zabývá teoretickým popisem komunikačního mixu a uvádí rysy jednotlivých složek nadlinkové a podlinkové komunikace. V praktické části je popsána a zhodnocena marketingová komunikace značky Right Guard v roce 2010. Prostřednictvím dotazníkového šetření je prověřen vztah mužů k používání deodorantů a vnímání nástrojů použitých k oslovení zákazníka. Doplňujícími otázkami je zjišťován postoj ke sportu a oblíbenost jednotlivých odvětví a jejich zástupců. Na základě těchto výsledků jsou v práci navrhnuty inovace v marketingové komunikaci značky Right Guard pro následující období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.