Název: Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Překlad názvu: Segmentation of antiperspirants and deodorants
Autoři: Král, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nývlt, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: antiperspiranty; deodoranty; dotazník; segmentace trhu; segmentační kritéria; Antiperspirant; deodorant; market segmentation; questionary; segmentation criteria

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24702

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77393


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet