Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cena elektřiny a volba vhodné distribuční sazby
Hromek, Lukáš ; Ptáček, Michal (oponent) ; Macháček, Jan (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na cenu elektrické energie, složky, ze kterých se skládá a faktory ovlivňující tuto cenu. Zahrnuje stručný přehled energetické legislativy, týkající se konkrétně práv a povinností distributorů elektrické energie, obchodníků s energiemi a zákazníků. Dále se práce zabývá rešerší trhu s energiemi v ČR, jednotlivými sazbami vybraných dodavatelů a zhodnocením jejich výhodnosti pro zákazníka.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
"Drug handling" in Prague and Frankfurt: questioning the horizons of secondary, qualitative, inter-national and inter-lingual research
Petruželka, Benjamin ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Mlynář, Jakub (oponent)
(česky) Tato magisterská práce má dva cíle. Prvním z nich je diskutovat srovnávací přístup k analýze, (znovu)užití kvalitativních dat a jejich kombinaci. Na tyto přístupy se zaměřuji, protože ty se v posledních letech staly podstatnou součástí metodologického diskurzu společenských věd. Druhým cílem této práce je uvést příklad srovnávacího přístupu k (znovu)užití kvalitativních dat, který by měl stimulovat rozvoj těchto přístupů, protože příklady (znovu)užívání dat nejsou časté. Využití těchto přístupů je demonstrováno na analýze srovnávající produkci členských kategorií "drogovými dealery" v Praze a ve Frankfurtu. Analýza odhalila podobnosti i rozdíly. Podobnost užití kategorií a jejich predikátů je založena v podobnosti konverzační situace (výzkumné interview) a v podobnosti sociální pozice respondentů (relativně vzdělaní, netrestaní). Mimo uvedeného podobné použití členských kategorií naznačuje to, že v obou případech je omnirelevantni kategorie drogový dealer relevantní a že je jí přisuzován podobný význam. Když respondenti používají kategorie, tak kategorizují určité prvky společenského života jako za hranicemi nebo jako neakceptovatelné (např. nemít práci, mít určitý typ výdělku). Tímto použitím členských kategorií se pokoušejí o udržení své identity jako právoplatných členů společnosti....
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
Cena elektřiny a volba vhodné distribuční sazby
Hromek, Lukáš ; Ptáček, Michal (oponent) ; Macháček, Jan (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na cenu elektrické energie, složky, ze kterých se skládá a faktory ovlivňující tuto cenu. Zahrnuje stručný přehled energetické legislativy, týkající se konkrétně práv a povinností distributorů elektrické energie, obchodníků s energiemi a zákazníků. Dále se práce zabývá rešerší trhu s energiemi v ČR, jednotlivými sazbami vybraných dodavatelů a zhodnocením jejich výhodnosti pro zákazníka.
Factors affecting the achievement of goals
Harčárová, Andrea ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V mé bakalářske práci se venuji analýze jednotlivých faktorů, které ovlyvňují dosahování cílů prodajců ve společnosti Southwestern. V teoretické části na základě dostupné literatury a internetových zdrojů popisuju cíl, jeho původ, proces stanovování cílů a jaké by měli býť základní požadavky při jejich stanovování. Také jako jsi stanovobat priority a naplánovat proces dosahování cíle. V teoretické části popisuji společnost Southwestern a její historii, letní program určený pro studenty vysokých škol a na základě vlastního výzkumu rozebírám některé z faktorů, které napomáhají prodejcům být tími nejúspěšnějšími.
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Kasal, Filip ; Říha, David (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je problematika přímého prodeje jako jednoho z nejstarších nástrojů současného komunikačního mixu a jeho ovlivnění průměrným příjmem, kterým disponuje segment, na nějž je přímý prodej zacílen. Cílem práce je tedy zhodnotit, zda má jeden z demografických faktorů, a to medián příjmu na domácnost, vliv na konečnou produkci jednotlivých prodejců. Teoretická část práce je zaměřena na přímý prodej, jeho charakteristiku a postavení na světovém trhu. Dále je součástí teoretického výkladu také podrobné vylíčení osobnosti prodejce, proces získávání zákazníka a způsoby organizace přímého prodeje. Teoretickou část práce uzavírá kapitola tržní segmentace a popis faktoru průměrného příjmu. Pro účely praktické části jsem využil studentské stáže v přímém prodeji pod záštitou společnosti Southwestern Advantage, která využívá tohoto komunikačního nástroje k distribuci vlastní produkce vzdělávacích materiálů pro americkou školou povinnou mládež. Na základě analýzy přímého prodeje šesti studentů a jejich produkce v letech 2011 a 2012 a porovnání jejich výsledků s mediánem příjmu na domácnost v lokacích prodeje zhodnotím, zda má průměrný příjem vliv na přímý prodej vzdělávacích materiálů. Dílčí kapitolou praktické části je také stručný popis trhu, na kterém společnost Southwestern Advantage působí, marketingového mixu společnosti a cenové srovnání substitutů na trhu. Závěrem zhodnotím, zda je rozdílný příjem v oblastech prodeje směrodatný pro nárůst či pokles prodeje, a pokud ano, navrhnu řešení, jak tyto změny potlačit či jich naopak využít.
Hyundai Motor Manufacturing Czech a evropský trh
Vítková, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo popsat a zdůvodnit vstup firmy Hyundai Motor Company na evropský trh, popsat a přiblížit fungování prodejních a obchodních sítí firmy Hyundai Motor Manufacturing Czech a také ověřit úspěšnost marketingové strategie HMMC na evropských (českých) zákaznicích. Firma Hyundai Motor Company postavila výrobní závod v Nošovicích zejména z důvodu stále se zvyšující poptávky po autech Hyundai. O realizaci stavby Nošovického závodu se rozhodlo v roce 2005 a na konci roku 2008 byl zahájen výrobní proces. Firma HMMC se nepodílí na tvorbě distribuční politiky firmy Hyundai Motor Company, ale je její nedílnou součástí. Distribuční politika vzniká v mateřské společnosti v Soulu a postupně je delegována na regionální kanceláře, distributory a dealery. V neposlední řadě úspěšnost marketingové strategie firmy HMMC byla ověřována prostřednictvím dotazníkového šetření mezi dealery vozů Hyundai v Moravskoslezském kraji. Bylo zjištěno, že čeští zákazníci více nakupují vozy Hyundai, protože marketingová strategie podporuje českost ve svých reklamách. Ovšem už nebylo zjištěno, zda zákazníci reagují pozitivně nebo negativně na prvky české státnosti v reklamách firmy Hyundai.
Analýza přímého prodeje ve společnosti Southwestern
Mikulík, Miroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřená na využití přímého prodeje jako metodu distribuce a prodeje výrobků a služeb. Analyzuji produkci prodejců americké společnosti Southwestern a navrhuji možná zlepšení jejich výkonu. Teoretická část je věnována úvodu do problematiky přímého prodeje, historii, postavení v dnešním světě a profilu prodejců s využitím dostupné literatury a údajů. Část je věnována i multilevel marketingu, marketingovému mixu, obecnému popisu postupu a nakonec struktuře otázek kladených během procesu prodeje. Hlavním motivem praktické části je analýza produkce prodejců americké společnosti Southwestern, která přímého prodeje využívá k distribuci svých výrobků a služeb. Využiji interních dat, které jsem dostal k dispozici. Stručně popíši trh, na kterém se vyskytuje, produkty, komunikační mix a organizační strukturu. Závěr obsahuje doporučení ke zvýšení průměrné produkce prodejců společnosti Southwestern.
Prémie za riziko u prodejců marihuany
Hvězda, Mikuláš ; Šťastný, Daniel (vedoucí práce) ; Bartoň, Petr (oponent)
V této práci se zabývám rizikovou přirážkou koncového dealera marihuany. Vycházím z hodnot získaných dotazníkovým šetřením. Nejprve vypočítávám dealerovu hodinovou mzdu, která vyšla na 250 Kč/h. Z této hodinové mzdy poté vyjadřuji výši rizikové přirážky. Používám metodu mzdových rozdílů, kdy mzdu z legálního zaměstnání porovnávám se mzdou dealera. Vzniklý rozdíl je onou přirážkou za riziko, které dealer na černém trhu podstupuje. Riziková přirážka tvoří 52 % dealerovy mzdy. Další věcí, kterou se v práci zabývám, je zjištění příčin rizikové přirážky a jejich následná kvantifikace. Nakonec se zabývám plošným snížením maloobchodní ceny marihuany v letech 2007 -- 2008 z 250 na 200 Kč/g.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.