Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie budování značky podniku
Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.
Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je změna konceptu řízení vztahu se zákazníkem, který společnost SALIX INTERNATIONAL, a. s. doposud praktikovala. Je zjištěno, jakým způsobem lze dosáhnout zlepšení vztahu se zákazníky prostřednictvím zkvalitnění přístupu společnosti (zejména obchodních zástupců) k zákazníkovi. Tato skutečnost bude zjištěna pomocí systému CRM a metodou 360stupňové zpětné vazby. Pozornost bude zaměřena na rozvoj samotných obchodních zástupců, jejich dovedností a znalostí a na rozvoj zákaznického managementu.
Strategie budování značky podniku
Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.
Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je změna konceptu řízení vztahu se zákazníkem, který společnost SALIX INTERNATIONAL, a. s. doposud praktikovala. Je zjištěno, jakým způsobem lze dosáhnout zlepšení vztahu se zákazníky prostřednictvím zkvalitnění přístupu společnosti (zejména obchodních zástupců) k zákazníkovi. Tato skutečnost bude zjištěna pomocí systému CRM a metodou 360stupňové zpětné vazby. Pozornost bude zaměřena na rozvoj samotných obchodních zástupců, jejich dovedností a znalostí a na rozvoj zákaznického managementu.
Využití logistiky ve výrobním podniku
BODLÁKOVÁ, Alena
Tato bakalářská práce se zabývá využitím logistiky ve výrobním podniku Městský pivovar PLATAN s. r. o. Podává pohled na současný stav spotřeby alkoholických i nealkoholických nápojů v České republice, kde je patrný trend rostoucí spotřeby nealkoholických nápojů a nealkoholických piv. Pivo má na spotřebě alkoholu v Čechách největší podíl. Dále je zde prezentována strategie pivovaru Platan, která by měla být taková, aby vedla alespoň k udržení pozice na trhu, které podnik dosáhl. Pro zjištění pozice pivovaru na trhu byla provedena analýza konkurenčního prostředí.Tato práce také popisuje materiálový a informační tok v podniku. Materiálový tok je popsán z hlediska vstupů, vlastní výroby, výstupů a zpětné logistiky. Podle výsledků uvedených v této práci, mají největší požadavky na služby poskytované pivovarem odběratelé působící v gastronomii. Na základě dotazníkového šetření byly sestaveny standardy poskytování služeb v pivovarnictví. Na závěr bylo zkoumáno zajištění distribuce a byla posouzena možnost využití vlastní dopravy ve srovnání s dopravou externí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.