Název: Strategie budování značky podniku
Překlad názvu: Strategic Brand Development of Company
Autoři: Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: identita značky; konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční strategie; konkurenční výhoda; rozvoj značky; vnímání značky; vztah se zákazníky; Značka; Brand; brand development; brand identity; brand perception; competition; competitive advatage; competitive strategy; competitiveness; customer relationship

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81283

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377399


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet