Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Utilization of strategic management tools and techniques
Afonina, Anna ; Kubíčková, Lea (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this dissertation is to identify and explore the relationships between strategic management tools and techniques and organizational performance. Therefore, at first it was necessary to define the set of strategic management tools and techniques that are most frequently used in current managerial practice among Czech companies, as well as to find a way of measuring organizational performance. Two empirical researches have been conducted: the result of the first research was the identification of the most popular management tools and techniques as well as factors which influence their utilization, namely managerial awareness, satisfaction with them and company size. As a result of the second research, a multidimensional framework of company performance measurement was proposed. Using principal component analysis, four groups of organizational performance outcomes were indicated: financial performance, competitive positioning, customer orientation and organizational integrity. By using stepwise regression analysis, the research confirms that the utilization of strategic management tools and techniques has a positive impact on organizational performance outcomes.
Péče o klientelu Harmony Wellness Clubu
Svatoš, Vítek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Péče o klientelu Harmony Wellness clubu Cíle: Cílem bakalářské práce bylo získat názory klientů na fungování daného sportovního centra. Na základě těchto názorů dodat podklady pro vedení klubu, k přesnějšímu ztotožnění managementu s vnímáním a názory klientů. Závěrečným cílem bylo vypracovat podněty, které by na základě analýzy mohly pomoci zdokonalit poskytované služby a zvýšit hodnotu klubového členství. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda písemného dotazování formou tištěných dotazníků a osobního dotazování. Dotazník byl navrhnut tak, aby pomohl nastínit vnímání klubu očima zákazníka, zjistit silné a slabé stránky zařízení z provozní i personální stránky. Východiska jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek, doplněné o interpretaci výsledků shrnující stav dané problematiky. Výsledky: V daném klubu klienti nebyli doposud systematicky tázáni, tudíž vedení nedostávalo zpětnou vazbu na fungování klubu od svých návštěvníků. Veškeré změny byly doposud realizovány na základě domněnek managementu. Výzkum dokládá vnímání klubu očima zákazníka. Poukazuje na oblasti služeb, kterých si návštěvník doopravdy všímá, a které jsou pro něj důležité. Výsledky ukazují kritická místa, která se v klubu vyskytují. Interpretace dosavadní péče o členy nenaznačuje dostatečně pestrý a zodpovědně...
Péče o klientelu Harmony Wellness Clubu
Svatoš, Vítek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Péče o klientelu Harmony Wellness clubu Cíle: Cílem bakalářské práce bylo získat názory klientů na fungování daného sportovního centra. Na základě těchto názorů dodat podklady pro vedení klubu, k přesnějšímu ztotožnění managementu s vnímáním a názory klientů. Závěrečným cílem bylo vypracovat podněty, které by na základě analýzy mohly pomoci zdokonalit poskytované služby a zvýšit hodnotu klubového členství. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda písemného dotazování formou tištěných dotazníků a osobního dotazování. Dotazník byl navrhnut tak, aby pomohl nastínit vnímání klubu očima zákazníka, zjistit silné a slabé stránky zařízení z provozní i personální stránky. Východiska jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek, doplněné o interpretaci výsledků shrnující stav dané problematiky. Výsledky: V daném klubu klienti nebyli doposud systematicky tázáni, tudíž vedení nedostávalo zpětnou vazbu na fungování klubu od svých návštěvníků. Veškeré změny byly doposud realizovány na základě domněnek managementu. Výzkum dokládá vnímání klubu očima zákazníka. Poukazuje na oblasti služeb, kterých si návštěvník doopravdy všímá, a které jsou pro něj důležité. Výsledky ukazují kritická místa, která se v klubu vyskytují. Interpretace dosavadní péče o členy nenaznačuje dostatečně pestrý a zodpovědně...
Utilization of strategic management tools and techniques
Afonina, Anna ; Kubíčková, Lea (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this dissertation is to identify and explore the relationships between strategic management tools and techniques and organizational performance. Therefore, at first it was necessary to define the set of strategic management tools and techniques that are most frequently used in current managerial practice among Czech companies, as well as to find a way of measuring organizational performance. Two empirical researches have been conducted: the result of the first research was the identification of the most popular management tools and techniques as well as factors which influence their utilization, namely managerial awareness, satisfaction with them and company size. As a result of the second research, a multidimensional framework of company performance measurement was proposed. Using principal component analysis, four groups of organizational performance outcomes were indicated: financial performance, competitive positioning, customer orientation and organizational integrity. By using stepwise regression analysis, the research confirms that the utilization of strategic management tools and techniques has a positive impact on organizational performance outcomes.
Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
GLÁSEROVÁ, Vladimíra
Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých nástrojů a návrhy na zlepšení.
Výzkum spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Boháčková, Veronika ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kestlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je analýza vybraného podniku co se týče poznání potřeb a očekávání zákazníků a zhodnocení míry jejich spokojenosti s produkty a službami, které podnik nabízí. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska marketingové strategie, která je založena na orientaci na zákazníka, s důrazem na spokojenost zákazníků, metodiku a význam měření spokojenosti a proces řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je, kromě samotného výzkumu, návrh doporučení změn podniku s ohledem na jeho možnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.