Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Adonis
Vajdík, Marek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bencová, Lubica (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního prostředí společnosti slouží SWOT analýza, které zároveň naznačuje možné příležitosti a hrozby vyplývající z trhu. Nejobsáhlejší kapitolu tvoří vlastní analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Nastínění trendů ukazuje aspekty, které by mohly výrazně ovlivňovat budoucí rozhodování kosmetických firem, nebo ovlivňují současný trh již nyní. V závěrečné kapitole jsou uvedeny dílčí vylepšení jednotlivých nástrojů. Závěr obsahuje zhodnocení dosavadní strategie s dílčími potenciálními vylepšeními.
Body image a jeho vliv na spotřební chování
Hurychová, Andrea ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá pojmem body image. Cílem je identifikovat význam vzhledu pro české spotřebitele a zjistit jeho dynamiku. Zároveň na základě analýzy vyhodnocuje relace body image k vybraným tržním projevům, konkrétně na trhu kosmetických produktů.
Competitive position of the company Dermacol ČR
Krahulcová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce Konkurenční postavení společnosti Dermacol ČR pojednává o situaci na kosmetickém trhu a na základě Porterovy analýzy hodnotí postavení české společnosti mezi stávajícími konkurenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.