Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 332 záznamů.  začátekpředchozí323 - 332  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a jejich porovnání se strategií mateřské společnosti Deutsche Telekom
Ježková, Ivana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Jelínková, Blanka (oponent)
Bakalářské práce se zabývá sestavením kompletního seznamu CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, zařazením těchto aktivit do jednotlivých skupin vydefinovaných strategií koncernu a návrhem možností vyrovnání rozdílů mezi CSR aktivitami společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a strategií její mateřské společnosti Deutsche Telekom AG. První část práce vysvětluje, co je to CSR, jak se pozná společensky odpovědná firma, zabývá se otázkou, zda být či nebýt společensky odpovědný, a popisuje tři základní pilíře CSR. V druhé části práce jsou popsány obě společnosti, kterých se práce týká (tedy T-Mobile Czech Republic a Deutsche Telekom). Zároveň jsou v ní vypsány veškeré CSR aktivity společnosti T-Mobile, popsána CSR strategie společnosti Deutsche Telekom, jednotlivé aktivity T-Mobile zařazeny do skupin definovaných strategií Deutsche Telekom a navrženy možnosti, jak vyrovnat rozdíly mezi současnou CSR činností T-Mobile Czech Republic a strategií Deutsche Telekom.
Využití konceptu společenské odpovědnosti firem v interní komunikaci
Skřebský, Vít ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této práce je představení takového přístupu ke společenské odpovědnosti firem, který firmě přináší konkurenční výhodu. Hlavními charakteristikami tohoto přístupu jsou hloubka zakotvení CSR ve strategii firmy, úroveň interní komunikace CSR aktivit a zapojení zaměstnanců do těchto aktivit. Teoretická část této práce je proto zaměřená na představení CSR a interní komunikace a jejich současných trendů, jako jsou partnerství soukromého a veřejného sektoru a nevládních organizací při řešení společenských problémů, nebo využití příběhů jako nositelů sdělení v interní komunikaci. V této části práce je také zkoumán význam zapojení zaměstnanců a jeho pozitivní přínos pro konkurenceschopnost firmy. V praktické části jsou pak analyzovány a srovnávány přístupy k CSR, jejich interní komunikace a zapojení zaměstnanců u českých operátorů T-Mobile a Vodafone.
Koncept Corporate Social Responsibility, jeho vnímání a podpora
Tuček, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility - CSR. Zvolené téma je v současnosti velice aktuální. Mnoho firem se o myšlenky tohoto konceptu v tuzemsku začíná zajímat. Zejména v posledních letech pak jsou již vidět velice zajímavé aktivity a projekty v této oblasti. V teoretické části práce jsou zachyceny podstatné obsahové výklady konceptu, také je zde zdokumentován stav na poli CSR - jednak v EU a konkrétněji pak v ČR. Poté diplomová práce ve stručnosti seznamuje s vybranými výzkumy, které se tématu dotýkají. Praktická část diplomové práce je založena na analýze dat agentury Median a směřuje k analýze vnímání myšlenek konceptu CSR. Doplňuje tak poznatky o postojích české společnosti k odpovědnému chování firem.
Corporate social responsibility and the methods of its measurement
Kolomijcová, Bianka ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; DŽBÁNKOVÁ, ZUZANA (oponent)
V první kapitole práce zkoumá aktuálnost problematiky společenské odpovědnosti firem. Dále se zabývá historickým vývojem tohoto konceptu, načrtává v jakých rovinách a jakým způsobem se této činnosti můžeme věnovat a jaké jsou motivace firem k takovému chování. V druhé kapitole se práce pokouší odpovědět na otázku, proč společenskou odpovědnost měřit, uvádí, jak ji správně reportovat dle norem GRI, a popisuje možné způsoby měření CSR v souvislosti se společenskou výkonností firmy. Třetí kapitola představuje společnost Johnson & Johnson, analyzuje a hodnotí nejaktuálnější report společnosti o trvale udržitelném rozvoji z roku 2007. V závěru vyjadřuje autor svůj názor na načrtnutou problematiku měření a reportování společenské odpovědnosti.
Mimopodnikatelské aktivity
Rožánková, Alice ; Heřmanský, Pavel (vedoucí práce) ; Janíčko, Martin (oponent)
Výsledkem této bakalářské práce by mělo být srovnání vlivu daňové soustavy na mimopodnikatelské aktivity firem. Chtěla bych zodpovědět otázku motivace k filantropickým aktivitám a právě tento výsledek by měla přinést analýza mimopodnikatelských aktivit firem v závislosti na odlišných daňových soustavách. Analýzu bych chtěla udělat na příkladu jedné z největších telekomunikačních sítí na světě Telefónica O2 Europe (Španělsko) a Telefónica O2 Czech Republic. V teoretické části bych se především chtěla věnovat mimopodnikatelským aktivitám z hlediska společnosti, s tím hlavně neodmyslitelně souvisí dnes běžně užívaný pojem společenská odpovědnost firem a její zájmové oblasti - firemní filantropie, firemní dobrovolnictví a mnohé další, dále aktivitám prospěšným pro region a možnostem zapojení firem do této činnosti.
Podniková strategie advokátních kanceláří
Garaj, Juraj ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Neveselý, David (oponent)
Cílem práce je popsat trh právních služeb v České republice a advokátní kanceláře jako jejich nejvýznamnější poskytovatele, specifikovat typy firem na něm působící a vymezit klíčové faktory jejich úspěchu, jak obecně, tak s ohledem na skupinu, do které firma patří. Objektem výzkumu proto jsou v první řadě strategie advokátních kanceláří, jakožto prostředky k dosažení klíčových faktorů úspěchu. Práce vymezuje prvky úspěšné strategie aplikovatelné na jakoukoli advokátní kancelář v České republice, a také postihuje odlišnosti v strategiích jednotlivých skupin advokátních kanceláří, vyplývající z jejích zaměření, zemi původu a specifických vlastností. Práce se rovněž zabývá strategickým významem corporate social responsibility.
Analýza ekonomických přínosů CSR aktivit ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Bohatová, Zuzana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Novická, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností (corporate social responsibility -- CSR) Plzeňského Prazdroje, a.s., kde jsem vyhodnotila především program Občanská volba pomocí standardu odpovědná firma a navrhla doporučení jak dále rozvíjet aktivity s místní komunitou. Ve své práci jsem stručně nastínit možnosti CSR. V první kapitole krátce naznačila koncept společenské odpovědnosti a historii. Ve druhé kapitole se zabývala měření CSR a ve třetí, už praktické části, společenskou odpovědností Plzeňského Prazdroje, a.s. Kromě analýzy ekonomických přínosů aktivit společenské odpovědnosti jsem se snažila nalézt odpověď na otázku, zda Plzeňský Prazdroj naplňuje CSR koncepci. To je velice důležité nejen pro interní uživatele, ale i pro stakeholdery.
Analýza přístupu firem ke společenské odpovědnosti v porovnání s požadavky standardu Global Reporting Initiative
Holinková, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou úrovně zpráv o společenské odpovědnosti (CSR), zpráv o trvale udržitelném rozvoji, vybraných v České republice působících organizací. První kapitoly práce přibližují tématiku trvale udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti organizací. Podrobněji se práce zabývá jednotlivými nástroji (normy, standardy, přístupy) na poli trvale udržitelného rozvoje. Největší pozornost je věnována samotnému konceptu G3 Global Reporting Initiative, který je pro analýzu klíčový. Směrnice GRI přestavuje mezinárodně uznávaný nástroj pro tvorbu CSR zpráv. Práce nabízí zajímavé výsledky výzkumů na téma CSR. Tvorba CSR zpráv zatím není u v ČR působících organizací běžnou praxí. Mezi organizacemi však existují výjimky, které CSR zprávy tvoří, jaká je kvalita těchto zpráv? Stěžejní část práce je zaměřena na vlastní analýzu pěti CSR zpráv dle struktury požadavků Směrnice GRI. Z výsledků analýzy vyplývá několik doporučení, kterými by se organizace při tvorbě CSR zpráv měly řídit, chtějí-li se přiblížit požadavkům mezinárodně uznávané Směrnice GRI.
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Karešová, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Divinová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení historie a současnosti otázky společenské odpovědnosti nadnárodních firem v marketingu. Věnuje se popsání jak CSR pozitiv, tak kritickým ohlasům na zavádění CSR. Popisuje současné spotřebitelské trendy na trhu a možnosti, jak pro otázku odpovědnosti získat i většinové zákazníky. Zdůrazňuje především trend vestavění CSR do samotného jádra podnikání a do značek samotných. Na příkladech ukazuje možnosti provádění marketingu se sociálním účelem, ze kterého může profitovat jak firma, tak i podporovaná strana. Práce nakonec i odhaluje možnosti realizace CSR a komunikace firmy o ní. Praktická část popisuje současné CSR aktivity společnosti Unilever a její misi Vitality, která je vestavěna do celého podnikání.
Společenská odpovědnost firem a její role v komerčních komun ikacích
Pilná, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Zábranský, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem konceptu společenské odpovědnosti firem - Corporate Social Responsibility. Na praktickém příkladu společnosti Vodafone Czech Republic a.s. je názorně ilustrováno, jak koncept funguje v reálných podmínkách. Práce je uvedena teoretickou částí, která představuje konkrétní formy a oblasti CSR, dále její přínosy a nástroje, kterými je CSR komunikována. Následující kapitoly shrnují současný stav vývoje společenské odpovědnosti v zahraničí a v České republice. Poslední kapitola se věnuje trendům a vývoji konceptu do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 332 záznamů.   začátekpředchozí323 - 332  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.