Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace pro správu konzultací
Balajka, Pavel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci, která umožní lektorům vytvářet a spravovat konzultační schůzky, na které se poté studenti budou moci přihlašovat. Byla proto vytvořena webová aplikace určená pro provozování na serveru, ke které mohou lektoři a studenti přistupovat pomocí internetového prohlížeče.   Zmíněný problém je řešen způsobem, který má svým uživatelům usnadňovat práci a poskytovat další možnosti ohledně správy konzultací. Aplikace umí například zasílat upozornění při uvolnění místa na konzultaci a nebo zobrazit historii konzultací -- který uživatel provedl jakou akci s vybranou konzultací. Postup jednoduchého použití aplikace je následovný: Lektor vytvoří konzultaci -- vybere datum, čas a počet míst. Student v aplikaci vyhledá lektora, zobrazí si jeho konzultace, vybere vhodný čas a jediným kliknutím se na konzultaci přihlásí. Aplikace byla vyvinuta primárně pro potřeby lektorů a studentů vysokých škol, avšak může být využita i jinými subjekty, které potřebují nebo chtějí systém, kde mohou vytvořit událost, na kterou se jiné osoby budou moci přihlásit.
Optimalizace vzdělávacího systému ve vybrané společnosti
Kloudová, Jitka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Krpálek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Optimalizace vzdělávacího systému ve vybrané společnosti je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců firmy Wüstenrot stavební spořitelna, a.s.. Cílem je navrhnout optimalizaci vzdělávacího systému, která zlepší dosavadní systém ve firmě. V teoretické části si přiblížíme pojmy, které se věnují vzdělávání dospělých. V analýze systému vzdělávání ve Wüstenrot stavební spořitelna, a.s. je popsaný vzdělávací systém firmy. Na základě výzkumu spokojenosti zaměstnanců se vzdělávacím systémem je sestavena SWOT analýza, která popisuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Návrh optimalizace se zabývá zlepšením dosavadního vzdělávacího systému.
Webový portál pro správu konzultačních schůzek
Balcar, Juraj ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Systém pre správu konzultácií slúži pre ľudí, ktorí si chcú rezervovať rôzne termíny u doktora, konzultanta alebo manažéra, ale aj pre ľudí, ktorí chcú poskytovať konzultačné alebo ordinačné hodiny. Cieľom bolo spojenie uvedenej funkcionality spolu s jej jednoduchosťou a efektivitou zároveň, ktorá odpovedá na požiadavky užívateľa. V práci nájdete prierez od špecifikácie požiadavkov cez návrh systému až po samotnú realizáciu.
Návrh systému dalšího vzdělávání v podnikové sféře
Mikešová, Jana ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Kolářová, Dana (oponent)
Bakalářská práce "Návrh systému dalšího vzdělávání v podnikové sféře" je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců v KBC Global NV Czech Branch. Cílem je navrhnout systém, který by zlepšil kvalitu vzdělávání zaměstnanců v dané firmě. V teoretické části si přiblížíme, co znamená vzdělávání dospělých. V analýze systému vzdělávání je popsáno, jaký systém vzdělávání KBC Global NV Czech Branch využívá. Hlavním cílem kvantitativního výzkumu je zjistit, jaká je spokojenost zaměstnanců se vzděláváním v KBC Global NV Czech Branch, s jakými formami vzdělávání jsou zaměstnanci spokojeni či nespokojeni a jakou změnu by uvítali. Návrh optimalizace se zabývá efektivnějším systémem vzdělávání, který by v KBC Global NV Czech Branch mohl zlepšit kvalitu vzdělávání a tím získat vyšší hodnotu lidského kapitálu.
Analýza služeb poskytovaných klientům speciálně pedagogických center
RŮŽIČKOVÁ, Andrea
Bakalářská práce si klade za cíl reagovat na probíhající diskuzi o podobě standardů (obsahu) činností speciálně pedagogických center. V teoretické části budou rozebrány platné, legislativně zakotvené standardy vybraných činností (komplexní diagnostika; konzultace poskytované zákonným zástupcům, pedagogickým pracovníkům, školám a školským zařízením; kariérové poradenství pro žáky se zdravotním postižením; vedení dokumentace centra a příprava dokumentů pro správní řízení) a porovnány s návrhy, které byly předloženy Asociací pracovníků SPC. Praktická část práce se pokusí prostřednictvím expertních rozhovorů o zmapování hlavních problémů (problémových okruhů), souvisejících s naplňováním vybraných standardních činností tak, jak jsou vnímány terénem, tj. pracovníky jednotlivých SPC (konkrétně psychology). Výsledky výzkumu jsou uvedeny na konci praktické části.
Volba povolání u žáků 9. tříd.
KŘIKAVOVÁ, Soňa
Volba povolání zásadním způsobem ovlivňuje úspěšnost člověka nejen na jeho profesní dráze, ale do jisté míry i v celém jeho životě. Důležitým momentem je tzv. prvotní volba povolání, před kterou stojí žáci na konci základní školy. Velká část mladistvých volí svou profesní dráhu s nejasnými představami a nepřesnými a málo detailními informacemi. Nejistota je zvyšována ještě tím, že rozhodnutí musí být realizováno v době, kdy je mladistvý ještě zájmově nevyhraněný, kdy není dokončen jeho vývoj a kdy svou orientaci a rozhodnutí často mění. Jedním z poradců, se kterým se žáci v této oblasti setkávají je výchovný poradce, který působí na základních školách jako poradce v oblasti výchovy, vzdělávání, podpory profesní orientace žáků, prevence negativních sociálních jevů a školního selhávání. Cílem práce bylo zmapování faktorů, které na žáky působí, ať již pozitivně či negativně a nastínit jejich míru působení. Dalším cílem bylo zobrazení praktické činnosti výchovných poradců v problematice volby povolání na základních školách na Berounsku. Také byly stanoveny tyto hypotézy: Hypotéza 1- Žáci 9. tříd považují své rodiče za rozhodující autoritu při volbě svého budoucího povolání. Hypotéza 2- Práce v poradenství v oblasti volby povolání není na základních školách na Berounsku vedena jako hlavní pracovní činnost. Hypotéza 3- S výběrem povolání souvisí dostupnost školy ve zvolené profesi. Všechny hypotézy byly potvrzeny a cíle práce splněny. Potřebné informace byly zjišťovány u žáků prostřednictvím standardizovaného dotazníku a u výchovných poradců formou polořízeného rozhovoru. Šetření se zúčastnilo celkem 92 žáků 9. tříd a 6 výchovných poradců ze základních škol na Berounsku. Vliv rodičů při rozhodování se o budoucím povolání nepřipustilo pouze 5% žáků. Proto vidím zlepšení spolupráce mezi rodiči a výchovnými poradci jako důležitý bod. Sami výchovní poradci se však snad ve všech případech ocitají v časové tísni a proto aby mohli pomoci využívají i svůj volný čas.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.