| |
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
|
|
Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy
Foralová, Hana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy AUTOR: Hana Foralová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr.Irena Lhotková, PhD ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem efektivní komunikace na úseku vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy, v situaci, kdy organizace základní školy zaštiťuje provoz školní jídelny. V rámci tohoto uspořádání vzniká komunikace dvou nesourodých prostředí, která představuje velkou zátěž a klade důraz na komunikační dovednosti, zvláště ze strany ředitele základní školy. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na otázky: Jaké jsou nejdůležitější společné okruhy komunikace, pokud vůbec jsou? Jaká je optimální frekvence vzájemné komunikace? Které komunikační kanály jsou v této interní komunikaci nejvíce využívány? Získaný materiál a vyhodnocení výsledků je zpracováno v závěru bakalářské práce jako stručné doporučení, jednoduchý manuál, který by mohl být základem pro vytvoření nebo zlepšení efektivní komunikace na daném úseku. KLÍČOVÁ SLOVA: Efektivní komunikace Frekvence komunikace Komunikační kanál Komunikační téma Ředitel základní školy Vedoucí školní jídelny
|
|
Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013
Amlerová, Johana ; Říchová, Blanka (vedoucí práce) ; Váňa, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013" pojednává o teorii původem českého politologa K. W. Deutsche z roku 1963 vycházející z jeho díla Nervy vlády. Základem je definice vlastností komunikačních kanálů využívaných v politických systémech a určení podmínek efektivního přijetí informace. Dále jsou určeny konkrétní komunikační kanály, které nejlépe odpovídají vlastnostem požadovaným Deutschem. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny v analytické části do praxe skrze snahu o určení nejefektivnějšího komunikačního kanálu v rámci kampaní v prezidentských volbách 2013 v ČR, a celkové možnosti přenesení již přes 50 let staré teorie do současného prostředí.
|
|
Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy
Foralová, Hana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy AUTOR: Hana Foralová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr.Irena Lhotková, PhD ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem efektivní komunikace na úseku vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy, v situaci, kdy organizace základní školy zaštiťuje provoz školní jídelny. V rámci tohoto uspořádání vzniká komunikace dvou nesourodých prostředí, která představuje velkou zátěž a klade důraz na komunikační dovednosti, zvláště ze strany ředitele základní školy. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na otázky: Jaké jsou nejdůležitější společné okruhy komunikace, pokud vůbec jsou? Jaká je optimální frekvence vzájemné komunikace? Které komunikační kanály jsou v této interní komunikaci nejvíce využívány? Získaný materiál a vyhodnocení výsledků je zpracováno v závěru bakalářské práce jako stručné doporučení, jednoduchý manuál, který by mohl být základem pro vytvoření nebo zlepšení efektivní komunikace na daném úseku. KLÍČOVÁ SLOVA: Efektivní komunikace Frekvence komunikace Komunikační kanál Komunikační téma Ředitel základní školy Vedoucí školní jídelny
|
| |
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
|
|
Zhodnocení komunikačních cest města Jindřichův Hradec
Kohoutová, Kateřina ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce zkoumá komunikační cesty města Jindřichův Hradec a zhodnocuje jejich kvalitu z pohledu běžných občanů. Ukazuje funkčnost komunikačního mixu města, kterým jsou občané informování o všech místních záležitostech. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pravdivou účinnost komunikace u jednotlivých skupin obyvatel města. V případě nalezení komunikačních bariér se zaměřuje na návrhy změn či nových forem komunikace, které by mohly zlepšit současný stav komunikačních cest města Jindřichův Hradec.
|
| |
|
Event marketing v komunikační strategii firmy
Pirunčíková, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá event marketingem integrovaným do marketingové komunikace. Hlavním cílem je posoudit účinnost a vhodnost vybrané metody ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. První kapitola je části teoretickou a popisuje jednotlivé prvky marketingové komunikace a objasňuje problematiku event marketingu. Získané teoretické poznatky aplikuji ve vydavatelství Energy Media s.r.o. a konkrétně jeho produkt -- časopis Do kabelky, jeho představení je součástí druhé kapitoly v rámci situační analýzy. Třetí kapitola je věnována marketingovému výzkumu, který je zpracován primárním průzkumem v podobě dotazování se mezi event odborníky a cílovou skupinou vydavatelství -- čtenářkami časopisu. Na závěr, ve čtvrté kapitole navrhuji event marketingovou strategii, jehož součástí bude návrh konkrétního eventu.
|