Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o.
Mikulcová, Jana ; Halík, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy
Foralová, Hana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy AUTOR: Hana Foralová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr.Irena Lhotková, PhD ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem efektivní komunikace na úseku vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy, v situaci, kdy organizace základní školy zaštiťuje provoz školní jídelny. V rámci tohoto uspořádání vzniká komunikace dvou nesourodých prostředí, která představuje velkou zátěž a klade důraz na komunikační dovednosti, zvláště ze strany ředitele základní školy. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na otázky: Jaké jsou nejdůležitější společné okruhy komunikace, pokud vůbec jsou? Jaká je optimální frekvence vzájemné komunikace? Které komunikační kanály jsou v této interní komunikaci nejvíce využívány? Získaný materiál a vyhodnocení výsledků je zpracováno v závěru bakalářské práce jako stručné doporučení, jednoduchý manuál, který by mohl být základem pro vytvoření nebo zlepšení efektivní komunikace na daném úseku. KLÍČOVÁ SLOVA: Efektivní komunikace Frekvence komunikace Komunikační kanál Komunikační téma Ředitel základní školy Vedoucí školní jídelny
Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013
Amlerová, Johana ; Říchová, Blanka (vedoucí práce) ; Váňa, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013" pojednává o teorii původem českého politologa K. W. Deutsche z roku 1963 vycházející z jeho díla Nervy vlády. Základem je definice vlastností komunikačních kanálů využívaných v politických systémech a určení podmínek efektivního přijetí informace. Dále jsou určeny konkrétní komunikační kanály, které nejlépe odpovídají vlastnostem požadovaným Deutschem. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny v analytické části do praxe skrze snahu o určení nejefektivnějšího komunikačního kanálu v rámci kampaní v prezidentských volbách 2013 v ČR, a celkové možnosti přenesení již přes 50 let staré teorie do současného prostředí.
Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy
Foralová, Hana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy AUTOR: Hana Foralová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr.Irena Lhotková, PhD ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem efektivní komunikace na úseku vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy, v situaci, kdy organizace základní školy zaštiťuje provoz školní jídelny. V rámci tohoto uspořádání vzniká komunikace dvou nesourodých prostředí, která představuje velkou zátěž a klade důraz na komunikační dovednosti, zvláště ze strany ředitele základní školy. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na otázky: Jaké jsou nejdůležitější společné okruhy komunikace, pokud vůbec jsou? Jaká je optimální frekvence vzájemné komunikace? Které komunikační kanály jsou v této interní komunikaci nejvíce využívány? Získaný materiál a vyhodnocení výsledků je zpracováno v závěru bakalářské práce jako stručné doporučení, jednoduchý manuál, který by mohl být základem pro vytvoření nebo zlepšení efektivní komunikace na daném úseku. KLÍČOVÁ SLOVA: Efektivní komunikace Frekvence komunikace Komunikační kanál Komunikační téma Ředitel základní školy Vedoucí školní jídelny
Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o.
Mikulcová, Jana ; Halík, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
Zhodnocení komunikačních cest města Jindřichův Hradec
Kohoutová, Kateřina ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce zkoumá komunikační cesty města Jindřichův Hradec a zhodnocuje jejich kvalitu z pohledu běžných občanů. Ukazuje funkčnost komunikačního mixu města, kterým jsou občané informování o všech místních záležitostech. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pravdivou účinnost komunikace u jednotlivých skupin obyvatel města. V případě nalezení komunikačních bariér se zaměřuje na návrhy změn či nových forem komunikace, které by mohly zlepšit současný stav komunikačních cest města Jindřichův Hradec.
Komunikační kanály banky se zaměřením na internetové bankovnictví a jeho zabezpečení
Lžičařová, Petra ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními kanály využívanými ke komunikaci mezi bankou a klientem. Cílem této práce je rozebrat jednotlivé komunikační kanály, zejména internetové bankovnictví a jeho zabezpečení, kterému je věnována podstatná část práce. V analytické části práce popisuji komunikační kanály u vybrané Komerční banky, a. s.
Event marketing v komunikační strategii firmy
Pirunčíková, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá event marketingem integrovaným do marketingové komunikace. Hlavním cílem je posoudit účinnost a vhodnost vybrané metody ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. První kapitola je části teoretickou a popisuje jednotlivé prvky marketingové komunikace a objasňuje problematiku event marketingu. Získané teoretické poznatky aplikuji ve vydavatelství Energy Media s.r.o. a konkrétně jeho produkt -- časopis Do kabelky, jeho představení je součástí druhé kapitoly v rámci situační analýzy. Třetí kapitola je věnována marketingovému výzkumu, který je zpracován primárním průzkumem v podobě dotazování se mezi event odborníky a cílovou skupinou vydavatelství -- čtenářkami časopisu. Na závěr, ve čtvrté kapitole navrhuji event marketingovou strategii, jehož součástí bude návrh konkrétního eventu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.