Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace projektu Mixiew
Lískovec, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tkáč, Jan (oponent)
Tato bakalářské práce se na základě provedených analýz zaměřuje na vyhodnocení dosavadní marketingové komunikace projektu Mixiew.com a jejím cílem je navrhnout doporučení pro další orientaci komunikačních aktivit. Obsahem práce je nejprve zaměření se na teoretické základy marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Tyto informace budou následně aplikovány k analýze dosavadních komunikačních aktivit projektu Mixiew.com za rok 2016 a 2017. Následně z této analýzy budou navrhnuta doporučení pro zefektivnění komunikační strategie, která bude správně komunikovat produkt projektu Mixiew.com vůči relevantnímu publiku.
Analýza práce a komunikační audit ve společnosti Schäfer Menk, s.r.o.
Spáčilová, Eva ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu pracovních činností a komunikační audit ve společnosti Schäfer Menk, s.r.o. Cílem práce je analýza a rozbor pracovních činností zaměstnanců nákupního oddělení a výzkum vnitrofiremní komunikace z pohledu zdrojů informací, včasnosti přijímaných informací a využívaných komunikačních kanálů. Pro analýzu pracovních činností byl zvolen jako metodologický aparát individuální rozhovor a pozorování. Pro komunikační audit byl využit typ dotazníku ICA, jehož bližší specifikace je uvedena v metodologické části. Závěry analýzy pracovních činností a z ní vyplývající návrhy na případná zlepšení mohou sloužit k revizi popisů pracovních míst či ke změně nastavených pracovních procesů na nákupním oddělení. Výsledky komunikačního auditu a navrhovaná doporučení mohou být použitelné pro zefektivnění komunikace uvnitř firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.