Název:
Analýza práce a komunikační audit ve společnosti Schäfer Menk, s.r.o.
Překlad názvu:
Work Analysis and communication audit in the company Schäfer Menk, s.r.o.
Autoři:
Spáčilová, Eva ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu pracovních činností a komunikační audit ve společnosti Schäfer Menk, s.r.o. Cílem práce je analýza a rozbor pracovních činností zaměstnanců nákupního oddělení a výzkum vnitrofiremní komunikace z pohledu zdrojů informací, včasnosti přijímaných informací a využívaných komunikačních kanálů. Pro analýzu pracovních činností byl zvolen jako metodologický aparát individuální rozhovor a pozorování. Pro komunikační audit byl využit typ dotazníku ICA, jehož bližší specifikace je uvedena v metodologické části. Závěry analýzy pracovních činností a z ní vyplývající návrhy na případná zlepšení mohou sloužit k revizi popisů pracovních míst či ke změně nastavených pracovních procesů na nákupním oddělení. Výsledky komunikačního auditu a navrhovaná doporučení mohou být použitelné pro zefektivnění komunikace uvnitř firmy.The thesis focuses on the analysis of work activities including the communication audit of Schäfer Menk company. The goal is to analyse daily duties of all purchase department staff and also to research internal communication within the company. Such research will be done according to the information flow, the use of all communication channels within the company and also according to the information resources. The methodological apparatus of individual observation and interview were selected as tools for the analysis of all job duties. The ICA questionnaire was selected as an instrument of the communication audit and its more detailed description will be a vital part of the methodological section of the work. All conclusions coming from the job duties analysis will lead into the improvement of job description in company structure and also it can be used for the improvement of internal procedures modifications within the purchase department of the company. The results of the communication audit can also lead into the improvement of the effective communication within the company.
Klíčová slova:
analýza práce; komunikace; komunikační audit; časové snímky; communication; communication audit; Work analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44212