Název:
Marketingová komunikace projektu Mixiew
Překlad názvu:
Marketing communication of Mixiew.com
Autoři:
Lískovec, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tkáč, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářské práce se na základě provedených analýz zaměřuje na vyhodnocení dosavadní marketingové komunikace projektu Mixiew.com a jejím cílem je navrhnout doporučení pro další orientaci komunikačních aktivit. Obsahem práce je nejprve zaměření se na teoretické základy marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Tyto informace budou následně aplikovány k analýze dosavadních komunikačních aktivit projektu Mixiew.com za rok 2016 a 2017. Následně z této analýzy budou navrhnuta doporučení pro zefektivnění komunikační strategie, která bude správně komunikovat produkt projektu Mixiew.com vůči relevantnímu publiku.This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current marketing communication of Mixiew.com based on analyses and aims to propose recommendations for further orientation of communication activities. The content of the thesis is first to focus on the theoretical basis of marketing communication using professional literature. This information is then applied to the analysis of Mixiew.com's current communications activities for 2016 and 2017. Subsequently, this analysis will propose recommendations for streamlining a communication strategy that will properly communicate Mixiew.com's product to the relevant audience.
Klíčová slova:
komunikace ve sportovním odvětví; komunikační audit; komunikační mix; komunikační strategie; Mixiew.com; communication audit; Communication in the sports sector; communication mix; communication strategy; Mixiew.com
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70334