Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální prezentace Libereckého kraje
Nápravník, Jan ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
- česká verze Diplomová práce se formou případové studie věnuje problematice mediální prezentace Libereckého kraje coby státní instituce. Studie je zaměřena na období od 1. ledna roku 2020 do 30 června roku 2020. Hodnocení je omezeno na tištěné zprávy generované krajským úřadem a příspěvky na sociálních sítích Facebook a Instagram. Práce zahrnuje specifika komunikace na krajské úrovni, která se nachází přesně mezi komunální a vládní úrovní a doposud nebyla její typizace. Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat komunikaci kraje na příkladu Libereckého kraje a pro další výzkum dodat takovou studii, která nabídne vhled do toho, jak kraj komunikuje. Práce zasazuje kraj do kontextu státní správy a rozsáhlou teoretickou částí vymezuje základní pojmy a zvyky, kterými se komunikace na této úrovni vyznačuje.
Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny
Bártová, Anna-Marie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Trávníčková, Karolína (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit komunikaci tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její vnímání uživateli na Facebooku. První kapitola se zabývá marketingem, marketingovým a komunikačním mixem a jejich nástroji se zaměřením na online komunikaci, především na sociální sítě a jejich využití v komerční sféře. Druhá kapitola představuje zkoumané hudební kluby a organizace a analyzuje jejich komunikaci v rámci on-line prostředí pomocí SWOT analýzy a komparace. Hlavní část práce je zaměřena na vnímání komunikace vybraných subjektů na Facebooku pomocí dotazníkového šetření. Následně je šetření vyhodnoceno a na jeho základě jsou stanoveny návrhy a doporučení do budoucna.
Analýza vnitřní komunikace ve firmě OSMA
Maršálová, Kateřina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnitřní komunikace ve firmě OSMA zpracování plastů, s.r.o.. Cílem je pak zjistit způsoby a kvalitu komunikace v této firmě. Práce je rozdělena na tři části. Na začátku jsou vymezena metodologická východiska- cíl a předmět práce, hypotézy o komunikaci ve firmě OSMA a metodika řešení. Následuje teoretická část, kde je komunikace nejprve zasazena do širšího kontextu komunikace sociální a následně je podrobněji zaměřena na vnitřní komunikaci v organizaci. Stěžejní části této práce je část praktická. Ta zahrnuje interpretaci výsledků, ověření stanovených hypotéz a náměty k řešení zjištěných nedostatků.
Analýza komunikace a IT komunikačních prostředků v konkrétní firmě
Kotrlík, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Mrázik, Josef (oponent)
Vzájemná komunikace je jedním ze základů lidské společnosti. Její rozvoj byl umožněn sdílením zdrojů a znalostí. Informace jsou dnes považovány za jeden z "výrobních" zdrojů, některými dokonce za ten nejdůležitější. Bez potřebných informací nemůže uspět žádná firma. Důležité je nejen jejich získání, ale také jak jsou šířeny uvnitř firmy. Tuto oblast má na starost vnitrofiremní komunikace. Cílem této diplomové práce je analyzovat vnitrofiremní komunikaci ve firmě Johnson Controls International s.r.o., přesněji řečeno v jejím českém zastoupení (konkrétně pak v úseku servisu a provozování budov), identifikovat slabá místa v interní komunikaci a navrhnout řešení. Dále pak porovnat praktické fungování komunikace uvnitř firmy s teorií. Teoretická část popisuje vnitrofiremní komunikaci a IT komunikační prostředky k ní využívané.Praktická část nejprve představí firmu a následně ukáže fungování její vnitrofiremní komunikace včetně používaných IT komunikačních prostředků. Práce pokračuje zhodnocením současného stavu komunikace ve firmě, porovnáním s teoretickými východisky a identifikací problémů. Řešení těchto problémů je nabídnuto v poslední části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.