Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,662 záznamů.  začátekpředchozí2652 - 2661další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace obcí a měst: aktuální problémy a východiska
Mlčkovská, Kateřina ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací mezi veřejnou správou a veřejností. Hlavní pozornost je věnována komunikaci územních samospráv s veřejností. Územní samospráva je ta úroveň veřejné správy, která je občanům nejblíže. V tomto kontextu komunikace stává nástrojem rozvoje území, prostřednictvím kterého je zajišťována legitimita a transparentnost správních rozhodnutí. V rámci této práce jsou představeny nejprve základní pojmy týkající se komunikace a komunikace organizace (vnitřní a vnější komunikace). Dále jsou popsány komunikační nástroje, prostřednictvím kterých organizace komunikují s cílovými skupinami veřejnosti. Zvláštní pozornost je v práci věnována specifikům komunikace veřejné správy s veřejností a také účasti veřejnosti na rozhodování veřejné správy. Význam komunikace je prezentován na konkrétním příkladu zapojení veřejnosti -- při vytváření komunitního plánu sociálních služeb - na MČ Praha 13.
Budování Corporate Image a Corporate Identity
Vizingr, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pohled na firemní identitu a firemní image. Práce přináší několik úhlů pohledu na prvky determinující firemní identitu: Corporate Design, produkt organizace, kulturu organizace, organizační chování a komunikaci organizace. Aplikace psychologických, sociologických teorií a teorie řízení a managementu na dané téma vysvětluje, jakým způsobem je pomocí firemní identity vytvářen firemní image. Praktická část se zabývá analýzou firemní identity a image firmy InBev, Staropramen.
Firemní komunikace a PR na internetu
Kyselová, Petra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a public relations a dále možností jejich využití v prostředí Internetu. Práce poskytuje komplexní pohled, jak pro manažery věnující se této problematice, tak i pro relativně nezávislou veřejnost. Větší část práce se věnuje problematice public relations a koncepci firemních internetových stránek. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na problematiku firemní komunikace a PR, které nejsou záležitostí jen samotné organizace, ale i jiných zájmových skupin mezi které patří i široká veřejnost. Práce se věnuje vlivu internetu na jednotlivé oblasti managementu, které jsou v souvislosti s PR rozlišovány. Dále uvádí možnosti činností PR, ke kterým je internetu možno využít. Praktická část zkoumá internetovou prezentaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic a možnosti její komunikace s jednotlivými zájmovými skupinami.
Komunikační kanály jako součást systémové základny gastro podniků
Vondra, Zdeněk ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Škráčková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je sestavit základní teoretické předpoklady procesů komunikace (výměny informací) podniku určitého odvětví. Provézt analýzu těchto procesů u existujících podniků za účelem vytvoření pevnější teoretické základny pro hodnocení komunikačních a zprostředkovaně informatických charakteristik v odvětví. V rámci výsledků analýzy určit možnost podpory zkoumaných procesů pomocí informačních a komunikačních technologií a jejich hlubší zapracování do dílčích firemních procesů. Problémem řešeným v této práci je, jak realizovat vnitřní a vnější výměnu informací tak, aby podnikatel efektivním způsobem dosáhl plánovaného obchodního záměru v daném konkrétním odvětví. Tato práce popisuje situaci v oblasti gastronomie. Základní systémové principy těchto podniků jsou na komunikaci velmi silně závislé. Kvalita výměny informací zahrnující i stupeň jejich informatické podpory ovlivňuje postavení subjektu na trhu a tedy jeho celkovou úspěšnost.
Technologie pro virtuální spolupráci
Mrowiecová, Tereza ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Blatný, Richard (oponent)
Efektivní komunikace mezi spolupracovníky je předpokladem úspěšného fungování společnosti. Technologie pro virtuální spolupráci umožňují pracovníkům spolu komunikovat, sdílet informace a spolupracovat na velké vzdálenosti. Cílem této práce je charakterizovat technologie dostupné na trhu. Práce se zabývá klasickou telefonií, mobilní telefonií, emailovou komunikací, Instant Messagingem, Videokonferencemi, technologií VoIP, IP telefonií, WiFi telefonií, VPN a Unified Communication. První část práce charakterizuje jednotlivé technologie z technické stránky, jaká zařízení využívají, jakými standardy se řídí, jaké mají vlastnosti. V druhé části jsou uvedeny přínosy jednotlivých technologií, jejich využití v praxi, jaké mají výhody, nevýhody a kolik přibližně stojí zavedení a provoz konkrétní technologie. Třetí část uvádí trendy, které panují ve využívání ICT, které technologie ustupují do pozadí a které naopak expandují, a kterými směry by se mohl další vývoj technologií pro virtuální spolupráci ubírat.
Komunikace a její technologická podpora ve firmě na konkrétním příkladě
Rosická, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Vzhledem k tomu, že společnost GfK nyní prochází velkou reorganizací, neboť se změnilo celé její vedení, dochází k přeměně všech procesů. Jedním z těchto procesů je i proces komunikace, který do dnešní doby nebyl jako takový nijak specificky řešen. Zejména proto je velmi těžké tento proces popsat a uspořádat. Cílem této práce je pokusit se o rozbor procesu externí i interní komunikace ve společnosti GfK a zároveň se snažit navrhnout nějaké návrhy na zlepšení. Zabývat se podrobně všemi procesy firmy není při daném rozsahu práce možné a jelikož se společnost GfK zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění, v této práci je soustředěna pozornost na komunikaci při hlavní činnosti (procesech) firmy. Těmito procesy jsou komunikace s respondenty a komunikace s klienty, co se týče externí komunikace. Pokud jde o komunikaci s respondenty, tato práce je zaměřena především na panel domácností, vzhledem k tomu, že pro společnost je hlavním přísunem informací (primárních dat ). Stejně tak interní komunikace je soustředěna při hlavním procesu společnosti GfK, a to při předávání a zpracování dat. Tyto procesy jsou pro společnost základní, nejzajímavější a jejich správný průběh ovlivňuje firmu jako celek, jak její jméno a prestiž, tak její výnosy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je věnována teoretickému poznání problému. Jsou zde přiblíženy hlavní pojmy, které se týkají především procesů, informací, komunikace a systémů. Na komunikaci je zde nahlíženo jak z hlediska sociálního (interpersonálního), tak z pohledu technologického, tedy jak komunikaci v organizaci ovlivňují možnosti ICT a to jak v pozitivním, tak negativním směru. Druhá část je již zaměřena na řešení konkrétního problému společnosti GfK. Nejprve je společnost GfK krátce charakterizována, dále jsou rozpracovány procesy interní a externí komunikace. Další kapitoly popisují současný stav ICT prostředků ve firmě a jejich skutečné využití. Na základě těchto poznatků je v závěru práce uvedeno několik návrhů a doporučení pro zlepšení těchto procesů.
Marketing v rámci kongresového a incentivního turismu České centrály cestovního ruchu
Papugová, Kateřina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce na katedře marketingu zabývající se komunikačním mixem neziskové organizace.
Komunikační strategie leteckých společností
Oberreiterová, Barbara ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jelínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se převážně zaměřuje na společnost Singapore airlines. Jejím cílem bylo zhodnotit a představit firmu a zaměřit se na její komunikaci s okolím a klienty. Mezi důležité body patří i důvody, proč jsou lidé k firmě loajální a to je taktéž v práci vysvětleno.
Simulace politik komunikace z pozice Informačního manažera
Velehradský, Petr ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Rafaj, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření simulátoru, jenž na základě variabilního nastavení parametrů v jeho manažerském panelu umožní simulovat politiky komunikace z pozice Informačního manažera. Struktura modelu a parametrizace simulátoru vychází z praktických zkušeností z firmy NETservis s.r.o., která se specializuje na vývoj internetových aplikací pro velké mezinárodní společnosti. Simulátor je tedy určen především pro simulaci politik v této konkrétní firmě, avšak může sloužit i jako referenční model a být používán jinými společnostmi.
Komunikační strategie vstupu na trh zemí východní Evropy v oblasti mezinárodního výběru mýta
Záklasníková, Alena ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klencz, Armin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro poskytovatale sateletního mýtného systému Satellic. Tato strategie je zaměřená na země východní Evropy, resp. na Bulharsko. Tato strategie navrhuje nástroje komunikačního mixu, v kterých definuje cílové skupiny, cíle, poselství, apely a v neposlední řadě rozpočty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,662 záznamů.   začátekpředchozí2652 - 2661další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.