|
Elektronická podatelna VUT
Tomášek, Milan ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvořit elektronickou podatelnu pro VUT. V první řadě jsem popsal problematiku týkající se elektronického podpisu, jeho použití, bezpečnosti a s elektronickým podpisem také úzce související oblast kvalifikovaných certifikátů a způsobu jejich vydávání certifikačními autoritami. Další část této práce se zabývá systémy umožňujícími podání v elektronické podobě (tzv. elektronická podatelna). Zaměřil jsem se na dostupné aplikace poskytující službu elektronické podatelny státním úřadům a následně analyzoval funkce, které jednotlivé aplikace nabízejí jak klientům podatelny, tak zaměstnancům daného úřadu. Na základě získaných znalostí a požadavků CVIS jsem vytvořil návrh elektronické podatelny pro potřeby VUT v Brně. Výsledkem této práce je vytvořená aplikace elektronické podatelny, implementovaná do portálu VUT v Brně.
|
|
Certifikace mikro UAV ve vzdušném prostoru ČR
Sobotka, Vojtěch ; Janhuba, Luboš (oponent) ; Pejchar, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce mapuje legislativu pro provoz bezpilotních systémů platnou v ČR. Obsahuje přehled konstrukčních a provozních omezení pro tyto systémy a rádiových pásem použitelných pro jejich provoz. Zabývá se otázkou právní odpovědnosti za škody způsobené provozem bezpilotního systému a možného ohrožení ochrany osobních údajů. Zahrnuje přehled společné legislativy pro bezpilotní systémy v EU a její předpokládaný budoucí vývoj. Součástí práce je příprava dokumentace potřebné pro evidenci a certifikaci systému VUT 720.
|
| |
|
Problematika nedestruktivního zkoušení v současné průmyslové praxi
Jakubcová, Eliška ; Klakurková, Lenka (oponent) ; Juliš, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou certifikace pracovníků v oboru nedestruktivního zkoušení dle platných norem. Teoretická část práce porovnává český certifikační systém pracovníků nedestruktivního zkoušení se systémy v zahraničí a hodnotí jejich vzájemné rozdíly. V rámci práce jsou také diskutovány problémy, které se vyskytují při certifikaci dle normy ČSN EN ISO 9712. V praktické části bakalářské práce je dokumentováno vyhodnocení zkušebního vzorku pomocí prozařovací rentgenové zkoušky, magnetické práškové metody a zkoušky těsnosti. V závěru práce jsou získané výsledky vyhodnoceny a diskutovány a také popsány v podobě měřících protokolů.
|
| |
|
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
|
| |
| |
|
Rozvoj značky vybrané společnosti
Horák, Jan ; Fait, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky společnosti Strojírenský zkušební ústav, s.p., která svým zákazníkům nabízí služby zkušebnictví, inspekce a certifikace. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřenou na problematiku marketingu a značek. Klíčová je potom analytická část, která obsahuje podrobnou analýzu aktuálního stavu značky „Strojírenský zkušební ústav“. Práce dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené jak na vnitřní prostředí podniku, tak na jeho zákazníky. Na provedený výzkum navazuje návrhová část s možnými návrhy, jak značku dále rozvíjet.
|
|
Certifikace shody podle ČSN EN ISO 9001:2001
Poláčková, Kateřina ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje základní informace o technické normě ČSN EN ISO 9001:2001. Popisuje základní požadavky na činnosti, které mají zabezpečit funkčnost a efektivnost systému managementu jakosti a tím docílit spokojenosti zákazníků. Poskytuje informace o konkrétních požadavcích na dokumentaci společnosti.
|