Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní telefon prizmatem sociologie
Kolářová, Kristina ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce má v teoretické části za cíl seznámit čtenáře pomocí přehledu výsledků současných studií s vlivem mobilního telefonu na jedince, komunikaci i na celou společnost. Prostor je věnován i otázce rozdílů chování mužů a žen v souvislosti s mobilními telefony. V poslední části ukazuje, jaká pozornost je věnována mobilnímu telefonu na poli marketingového výzkumu. Ve výzkumné části autorka metodou typickou pro marketingový výzkum, oční kamerou a RTA s rozhovorem, realizovala výzkum, jehož cílem bylo popsat proces výběru mobilního telefonu při nákupu přes e-shop a poukázat na případné rozdíly mezi muži a ženami. Měření dráhy zraku u 50 participantů ve věku 18-29 let (25 žen, 25 mužů) ukázalo, že oční chování mužů a žen se při výběru mobilního telefonu výrazně lišilo, a to zejména v době, kterou respondenti věnovali určitým informačním oblastem. Z rozhovorů vyplynuly další rozdíly jako např. odlišná důležitost různých kritérií pro obě pohlaví či nerovná míra samostatnosti při výběru telefonu.
Postavení firmy Nokia na světovém trhu mobilních telefonů
Fanta, Ondřej ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na postavení firmy Nokia na světovém trhu mobilních telefonů. V první kapitole je popsán vývoj mobilních sítí a mobilních telefonů, nejvýznamnější současní výrobci, operační systémy a přehled prodejů mobilů za posledních 20 let. Druhá kapitola je kompletně zaměřena na společnost Nokia, její vstup na trh mobilních telefonů, vývoj postavení na něm a na okolnosti pádu po roce 2010. Poslední kapitola je věnována návratu finské značky na trh.
Mobilní telefon prizmatem sociologie
Kolářová, Kristina ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce má v teoretické části za cíl seznámit čtenáře pomocí přehledu výsledků současných studií s vlivem mobilního telefonu na jedince, komunikaci i na celou společnost. Prostor je věnován i otázce rozdílů chování mužů a žen v souvislosti s mobilními telefony. V poslední části ukazuje, jaká pozornost je věnována mobilnímu telefonu na poli marketingového výzkumu. Ve výzkumné části autorka metodou typickou pro marketingový výzkum, oční kamerou a RTA s rozhovorem, realizovala výzkum, jehož cílem bylo popsat proces výběru mobilního telefonu při nákupu přes e-shop a poukázat na případné rozdíly mezi muži a ženami. Měření dráhy zraku u 50 participantů ve věku 18-29 let (25 žen, 25 mužů) ukázalo, že oční chování mužů a žen se při výběru mobilního telefonu výrazně lišilo, a to zejména v době, kterou respondenti věnovali určitým informačním oblastem. Z rozhovorů vyplynuly další rozdíly jako např. odlišná důležitost různých kritérií pro obě pohlaví či nerovná míra samostatnosti při výběru telefonu.
Mobilní marketing
Švarc, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
První část této práce obsahuje popis vývoje mobilních služeb, sítí, samotných mobilních zařízení a celého trhu s mobilním marketingem a detailní rozebrání možností a způsobu využití mobilního marketingu. Druhá část obsahuje zkoumání mobilního marketingu z hlediska etiky, podrobné zkoumání předních společností zainteresovaných v mobilním marketingu a dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení.
Návrh vnitropodnikové strategie
Kamený, Štěpán ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě strategické analýzy navrhnout strategii marketingového mixu pro konkrétní mikropodnik - maloobchod s mobilními telefony a příslušenstvím. V teoretické části jsou nejprve definovány malé a střední podniky a blíže specifikovaný jejich význam. Druhá kapitola pak popisuje strategický marketing, marketingový mix a vybrané metody použité k analýze podniku. Úvodem do praktické části je třetí kapitola popisující historii mobilní komunikace ve světě i v Česku, současnost trhu s mobilními telefony a směr budoucího vývoje. Čtvrtá kapitola seznamuje s analyzovaným podnikem. V kapitolách pět a šest je provedena situační analýza (SWOT, analýza prostředí) a následuje charakteristika současného marketingového mixu podniku. Na jejich výsledky navazuje poslední sedmá kapitola obsahující návrhy a doporučení strategie pro marketingový mix podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.