|
Podnikatelský plán se zaměřením na rozšíření rodinné farmy
FRONKOVÁ, Radka
Bakalářská práce je zaměřena na rodinný podnik F-farma. Předmětem této práce je sestavení podnikatelského plánu, který je náplní teoretické části. Ve vlastní práci podnikatelský plán odpovídá na otázky, zda by bylo výdělečné rozšířit farmu prodejem vlastního hovězího masa. Řeší problém nedostatku kvalifikované pracovní síly a zabývá se možností pronájmu místa pro nocleh. Výsledky ukázaly, že možnosti rozšíření prodeje hovězího masa jsou možné díky stanovení cen, které pokryjí náklady, farma na prodeji vydělá a zároveň určené ceny budou konkurenceschopné. Rozšíření podniku o nové pracovní síly a pronajímání prostoru je reálné díky jednoduchosti provedení.
|
|
Podnikatelský plán vstupu na zahraniční trh
Žitný, Filip ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku podnikatelskych plánů. V první části jsou uvedena teoretická vychodiska. Jsou uvedeny účely tvorby podnikatelského plánu, dále jsou představena struktura a forma podnikatelského plánu a také faktory, které mají na ně vliv. Jsou také zpracovány analyzy, které by měly byt součástí podnikatelského plánu. V další části jsou provedeny analyzy konkrétního podnikatelského záměru a na základě analyz je v poslední části zpracován návrh podnikatelského plánu pro tento konkrétní podnikatelsky záměr.
|
|
Tvorba podnikatelského plánu
ČAMRA, Jan
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu. Plán se týká založení podniku s osvětlením v Českých Budějovicích. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů a problémů souvisejících s přípravou plánu a jeho uskutečněním. Je definována struktura a principy sestavení podnikatelského plánu. Praktická část představuje kompletní podnikatelský plán, připravený jako podklad pro reálné založení podniku. Plán obsahuje analýzy trhu, zabývající se vnitřním a vnějším prostředí firmy. Pro získání informací jsou využity internetové zdroje, rozhovory se zákazníky a dlouholetá znalost oboru. Analyzují se potřeby zákazníků, konkurenční síla a možnosti vstupů na trh. Práce obsahuje produkty a služby, které budou nabízeny, marketingovou strategii a realizační projektový plán. Obsažen je také finanční plán - aktiva, pasiva, náklady, výnosy a finanční ukazatele. V závěru práce se hodnotí konkurenční výhody, pravděpodobný úspěch a dlouhodobá udržitelnost projektu.
|
| |
| |
| |
|
Podnikatelský plán na založení malého podniku
Šimíčková, Anna ; Fischer, Jan (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského záměru prodejny sýrů a jiných pochutin. Teoretická část definuje základní pojmy, jako je podnik, podnikání, podnikatel a také specifikuje právní formy podnikání na území České republiky. Dále definuje podnikatelský plán, jeho strukturu a analýzy, které se před zakládáním podniku provádí. Praktická část se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu prodejny sýrů a jiných delikates.
|
|
Podnikatelský plán na založení kavárny
Vašíčková, Pavlína ; Krška, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení kavárny. Jejím posláním je na základě marketingového výzkumu a analýzy trhu navrhnout malý podnik, který by zaplnil mezeru na trhu v konkrétní lokalitě a představoval by jak efektivní investici pro investora, tak přínos pro obyvatele ze spádové oblasti.
|
|
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
|
| |