Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strojové učení - aplikace pro demonstraci základních přístupů
Kefurt, Pavel ; Král, Jiří (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá především základními algoritmy strojového učení. V první části práce jsou vybrané algoritmy popsány. Zbývající část se následně věnuje implementaci těchto algoritmů a vytvoření demonstračních úloh pro každý z nich.
Počítačem řízený hráč hry Blokus založený na metodách umělé inteligence
Sulaiman, David ; Hrubý, Martin (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáváním dopředných neuronových sítí s algoritmy teorie her pomocí deskové hry Blokus. V teoretickém úvodu jsou popsány vlastnosti neuronových sítí a~práce s nimi a zároveň jsou nastíněny algoritmy teorie her. Druhá část se věnuje implementaci jednotlivých hráčů založených na popsaných principech a stručnou charakteristikou grafického uživatelského rozhraní aplikace. V závěru práce byly provedeny testy hodnotící jednotlivé hráče, které byly zpracovány do grafů.
Aplikace neuronových sítí ve zpracování obrazu
Nagyová, Lenka ; Svobodová,, Jitka (oponent) ; Boleček, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje teorii umělých neuronových sítí: historii, jednotlivým způsobům učení a architektuře sítí. Dále je nezbytné popsat bloky zpracování obrazu od snímání a předzpracování obrazu přes segmentaci až po klasifikaci objektů. Další část práce je zaměřena na propojení předchozích dvou a tedy na využití neuronových sítí ve zpracování obrazu, konkrétně na identifikaci objektů. V poslední praktické části je navržena uživatelská aplikace rozpoznávající znaky jako jsou číslice, malá a velká písmena.
Strojové učení - aplikace pro demonstraci základních přístupů
Kefurt, Pavel ; Král, Jiří (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá především základními algoritmy strojového učení. V první části práce jsou vybrané algoritmy popsány. Zbývající část se následně věnuje implementaci těchto algoritmů a vytvoření demonstračních úloh pro každý z nich.
Počítačem řízený hráč hry Blokus založený na metodách umělé inteligence
Sulaiman, David ; Hrubý, Martin (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáváním dopředných neuronových sítí s algoritmy teorie her pomocí deskové hry Blokus. V teoretickém úvodu jsou popsány vlastnosti neuronových sítí a~práce s nimi a zároveň jsou nastíněny algoritmy teorie her. Druhá část se věnuje implementaci jednotlivých hráčů založených na popsaných principech a stručnou charakteristikou grafického uživatelského rozhraní aplikace. V závěru práce byly provedeny testy hodnotící jednotlivé hráče, které byly zpracovány do grafů.
Aplikace neuronových sítí ve zpracování obrazu
Nagyová, Lenka ; Svobodová,, Jitka (oponent) ; Boleček, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje teorii umělých neuronových sítí: historii, jednotlivým způsobům učení a architektuře sítí. Dále je nezbytné popsat bloky zpracování obrazu od snímání a předzpracování obrazu přes segmentaci až po klasifikaci objektů. Další část práce je zaměřena na propojení předchozích dvou a tedy na využití neuronových sítí ve zpracování obrazu, konkrétně na identifikaci objektů. V poslední praktické části je navržena uživatelská aplikace rozpoznávající znaky jako jsou číslice, malá a velká písmena.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.