Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sporttester s rozhraním Bluetooth LE
Blažek, Vojtěch ; Komosný, Dan (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem sporttesteru, což je zařízení schopné počítat kadenci uběhnutých kroků a kontrolovat síly nárazů nohy na zem při běhání. Působení dlouhodobých silných nárazů při běhání může způsobit i vážné únavové zlomeniny kyčle, lýtkové kosti či v oblasti chodidla. Sporttester má za cíl kontrolovat a signalizovat běžci silné nárazy, čímž napomáhá předcházet vzniku únavových zlomenin. Zmíněné funkce jsou vyhodnocovány na základě změny akcelerace měřené akcelerometrem. Vypočítané hodnoty kadence kroků, rychlosti běhu a síly nárazu jsou posílány skrze Bluetooth Low Energy do kompatibilní mobilní aplikace.
Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS
Procházková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS. Cíle: Cílem práce je identifikovat současnou image značky ASICS z pohledu českých spotřebitelů běžeckého sortimentu. Tedy zjistit, jak je značka vnímána zákazníky, jaké mají spotřebitelé běžeckého sortimentu povědomí o značce, jaká je znalost značky a zkušenost se značkou a na základě výsledků navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení image značky ASICS na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum formou elektronického dotazování. Jde o strukturovaný kvantitativní výzkum. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že povědomí o značce ASICS je nejvyšší mezi značkami specializovanými na běh, avšak celkově je povědomí až na 3. pozici za značkami jako je Adidas a Nike. Respondenti si značku asociují nejčastěji s botami, během, kvalitou, pohodlím, sportem a technologií. Značku zná celkem 87 % respondentů. Značka je vnímána převážně jako důvěryhodná, úspěšná, významná na běžeckém trhu, také jako moderní a oblíbená. Z hlediska produktu je značka převážně vnímaná jako taková, která nabízí produkty založené na nových technologiích, s krásným designem, jako kvalitní a ryze sportovní produkt. Propagace skrze sponzoring značky je nedostatečná, pouze 13% si dokázalo značku spojit se sportovcem, týmem nebo sportovní akcí. Návrh ke zlepšení image...
Sporttester s rozhraním Bluetooth LE
Blažek, Vojtěch ; Komosný, Dan (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem sporttesteru, což je zařízení schopné počítat kadenci uběhnutých kroků a kontrolovat síly nárazů nohy na zem při běhání. Působení dlouhodobých silných nárazů při běhání může způsobit i vážné únavové zlomeniny kyčle, lýtkové kosti či v oblasti chodidla. Sporttester má za cíl kontrolovat a signalizovat běžci silné nárazy, čímž napomáhá předcházet vzniku únavových zlomenin. Zmíněné funkce jsou vyhodnocovány na základě změny akcelerace měřené akcelerometrem. Vypočítané hodnoty kadence kroků, rychlosti běhu a síly nárazu jsou posílány skrze Bluetooth Low Energy do kompatibilní mobilní aplikace.
Extrémní překážkové běhy
Simandl, Radek ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Rotková, Hana (oponent)
Extrémní překážkové závody je zcela nové sportovní odvětví, které se v současné době nejvíce rozvíjí nejen v Evropě ale i po celém světě. Já jsem se zaměřil především na představení tohoto nového a aktuálního sportu s cílem zjistit pohybové schopnosti u začátečníků a profesionálů. V teoretické části práce jsem definoval, čím je sport charakteristický a proč je o něj v dnešní době takový zájem. V praktické části jsem pomocí navržené testové baterie testoval všechny motorické schopnosti začátečníků a profesionálů za účelem zjištění skutečných fyzických rozdílů mezi nimi. V důsledku zjištění těchto faktů byly použity metody testování, pozorování, zpracování, vyhodnocení, analýza a statistika dat, spolu se studiem odborné literatury. Na základě stanovených hypotéz jsem si kladl otázky, které mne měly v mých názorech a postojích vůči začátečníkům a profesionálům tohoto rozkvétajícího sportu utvrdit. Provedeným výzkumem a testováním jsme zjistili, že profesionálové jsou zcela jistě dominantnější v pohybových schopnostech nežli začátečníci s celkovou převahou ve všech podstoupených motorických testech, které zahrnovaly testy rychlostní, vytrvalostní, silové a koordinační. Přínosem práce je analýza a představení nového sportovního odvětví, včetně hlavního zjištění skutečných rozdílů mezi začátečníky a...
Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS
Procházková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS. Cíle: Cílem práce je identifikovat současnou image značky ASICS z pohledu českých spotřebitelů běžeckého sortimentu. Tedy zjistit, jak je značka vnímána zákazníky, jaké mají spotřebitelé běžeckého sortimentu povědomí o značce, jaká je znalost značky a zkušenost se značkou a na základě výsledků navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení image značky ASICS na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum formou elektronického dotazování. Jde o strukturovaný kvantitativní výzkum. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že povědomí o značce ASICS je nejvyšší mezi značkami specializovanými na běh, avšak celkově je povědomí až na 3. pozici za značkami jako je Adidas a Nike. Respondenti si značku asociují nejčastěji s botami, během, kvalitou, pohodlím, sportem a technologií. Značku zná celkem 87 % respondentů. Značka je vnímána převážně jako důvěryhodná, úspěšná, významná na běžeckém trhu, také jako moderní a oblíbená. Z hlediska produktu je značka převážně vnímaná jako taková, která nabízí produkty založené na nových technologiích, s krásným designem, jako kvalitní a ryze sportovní produkt. Propagace skrze sponzoring značky je nedostatečná, pouze 13% si dokázalo značku spojit se sportovcem, týmem nebo sportovní akcí. Návrh ke zlepšení image...
Role běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho aplikace na neziskovou organizaci Světlo pro Svět
Knespl, Vojtěch ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jirošová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje roli běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho dopad na neziskové organizace. Práce zahrnuje dopady různých metod neziskového marketingu a fundraisingu cílených směrem k dárcum, současným i těm potenciálním. První část práce je věnována vysvětlení obecných pojmů a konceptu neziskových organizací. Práce se také zaměřuje na vysvětlení pozice marketingu v neziskovém sektoru a některých postupů použitých při fundraisingu. Autor následně identifikuje několik hlavních typů, jak neziskové organizace získávají prostředky pomocí běhu. Všechny tyto typy jsou podpořeny příklady z reálného života. Závěrečná část obsahuje detailní mapování běžecky-orientovaných charitativních akcí v České Republice a jejich rozbor napomáhá autorovi vymezit klíčové faktory úspěchu, které by měli být užiti při tvorbě nového fundraisingového a marketingového plánu lokální neziskové organizace Světlo pro Svět.
Znalost marketingových a PR aktivit společnosti Nike
Kubicová, Zuzana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje historii a složky Public Relations. Cílem práce je analýza PR aktivit, které podporují běžecký závod We Run Prague organizovaný společností Nike. Prostřednictvím dvou dotazníkových šetření zjistím úroveň povědomí veřejnosti o závodu a PR aktivitách společnosti a dále vliv aktivit na budování zákaznického vztahu a loajality vůči značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.