Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audiovizuální technika v nábytku
Klimeš, Libor
KLIMEŠ, Libor. Audiovizuální technika v nábytku. Bakalářská práce. Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2022. Úkolem této práce je navrhnout solitérní nábytkový prvek s úložným prostorem pro audiovizuální techniku. První částí, ze které se tato práce skládá je část praktická. Tato část zahrnuje vývoj audio a video zařízení od počátku. Dále historii nábytku spojeného s touto technologií. Poté současné řešení ukládání audiovizuální techniky, její typy, nábytek a jeho požadavky, materiály a užití v interiéru. Druhá praktická část se zabývá samotným návrhem. Začíná uvědomením si problému a požadavků, dále procesem návrhu po finální verzi, použití v konkrétním interiéru a končí jeho konstrukčním řešením.
Instruktážní video jako didaktický prostředek z pohledu studentů
SLEPIČKOVÁ, Iveta
Bakalářská práce se zabývá zjištěním přístupu studentů k instruktážním videím. Zkoumá, jak studenti přemýšlí o instruktážních videích, jak videa hodnotí a podle jakých kritérií posuzují video jako přínosné. Na základě vlastního výzkumného šetření práce uvádí kritéria a doporučení pro použití instruktážních videí v praktické výuce.
Využití audiovizuální techniky, muzejní pedagogiky a literatury ve výuce vlastivědy
Rabová, Jaroslava ; Parkan, František (vedoucí práce) ; Mikeska, Tomáš (oponent)
Svou diplomovou práci jsem rozdělila na tři části, teoretickou, praktickou a empirickou. Teoretická část se zabývá výukou vlastivědy, didaktickou technikou a učebními pomůckami, muzejní pedagogice, jednotlivým edukačním specifikům škol a muzeí, tomu, jak by měla spolupráce vypadat, jakou roli v ní hraje osobnost muzejního pedagoga a čím je pro školu i muzeum přínosná. A v neposlední řadě literaturou, která je podle mého mínění důležitým prvkem ve výuce vlastivědy. V praktické části jsem popsala zrealizovaný projekt, v kterém je použita didaktická technika, spolupráce s muzeem a práce s literaturou. Empirická část je zaměřena na průzkum v základních školách v oblasti didaktické techniky. Klíčovými pojmy, o které se výzkum opírá, jsou např.: moderní didaktická technika, práce s moderní didaktickou technikou, vnímání didaktické techniky jako prostředku realizace výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití audiovizuální techniky, muzejní pedagogiky a literatury ve výuce vlastivědy
Rabová, Jaroslava ; Parkan, František (vedoucí práce) ; Mikeska, Tomáš (oponent)
Svou diplomovou práci jsem rozdělila na tři části, teoretickou, praktickou a empirickou. Teoretická část se zabývá výukou vlastivědy, didaktickou technikou a učebními pomůckami, muzejní pedagogice, jednotlivým edukačním specifikům škol a muzeí, tomu, jak by měla spolupráce vypadat, jakou roli v ní hraje osobnost muzejního pedagoga a čím je pro školu i muzeum přínosná. A v neposlední řadě literaturou, která je podle mého mínění důležitým prvkem ve výuce vlastivědy. V praktické části jsem popsala zrealizovaný projekt, v kterém je použita didaktická technika, spolupráce s muzeem a práce s literaturou. Empirická část je zaměřena na průzkum v základních školách v oblasti didaktické techniky. Klíčovými pojmy, o které se výzkum opírá, jsou např.: moderní didaktická technika, práce s moderní didaktickou technikou, vnímání didaktické techniky jako prostředku realizace výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití moderní didaktické techniky ve výuce ekonomických předmětů
Homolová, Kateřina ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Večerník, Jakub (oponent)
Práce je zaměřena na využívání moderní didaktické techniky v ekonomickém vzdělávání. Teoretická část obsahuje klasifikaci didaktických prostředků. A to nejen těch nejmodernějších, které se používají dnes, ale i jejich v současnosti už zastaralých předchůdců. Dále se tato část věnuje také dopadům, jaké by měly mít didaktické prostředky na výuku, k čemu vede zařazení těchto prostředků do vyučování, jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Cílem praktické části této práce je ověření skutečných vlivů využívání moderní didaktické techniky v konkrétní hodině účetnictví a to jak z pohledu učitele, tak i žáků. Účelem je zjištění jejich názorů a postojů vůči těmto pomůckám, jaké dopady podle nich přináší, jestli by je měli učitelé používat častěji nebo méně apod. K tomuto účelu bylo vytvořeno několik didaktických pomůcek, které byly následně vyzkoušeny v praxi a dotazník sloužící k získání zpětné vazby.
Vývoj a způsoby použití audiovizuální techniky z pohledu ekonomiky a socioekonomických trendů společnosti
Mikšík, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Cílem práce je zmapovat historický vývoj audiovizuální techniky a zhodnotit, jak digitalizace a zpřístupňování techniky stále širšímu okruhu uživatelů ovlivnily audiovizuální tvorbu a její roli ve společnosti. Bude popsána historie kinematografie, televize a rozšiřování audiovizuální techniky do domácností. Prostor bude věnován také současné situaci, novým trendům audiovizuální tvorby a vlivu Internetu. V diplomové práci bude porovnána technika minulá se současnou. Nové dostupné technologie nabízí i amatérským tvůrcům dříve nerealizovatelné filmové prvky. Na tomto základě bude zhodnocen vliv audiovizuální techniky na výslednou podobu natočeného snímku. Jako součást praktické části práce bude navržena doporučená technika pro různé skupiny lidí dle jejich zaměření v odpovídajícím cenovém rozpětí.
Kreativní použití audiovizuálních nástrojů v současném českém alternativním divadle
Kalivoda, Jan ; VOJTĚCHOVSKÝ, Miloš (vedoucí práce) ; HORÁKOVÁ, Jana (oponent)
Nedílnou součástí současného divadelního umění je využívání moderních audiovizuálních technologií, zejména digitálních technologií a nových médií. Je zjevné, že nejprogresivněji se jejich využití rozvíjí v postdramatických divadelních formách jako je moderní tanec, performing art, pohybové, výtvarné a experimentální divadlo, pro které se v Čechách vžilo (poněkud nepřesné) souhrnné označení "Alternativní divadlo". První část bakalářské práce sleduje historický vývoj používání audiovizuálních technologií na českých divadelních scénách. Ukazuje, že až do padesátých let dvacátého století patřily české avantgardní divadelní experimenty ve zkoumaném oboru k celosvětově nejprogresivnějšímu proudu, a zároveň hledá příčiny toho, proč využívání technologií v současné české divadelní praxi ve velké míře pokulhává za světovými tendencemi. Druhá - stěžejní - část bakalářské práce si klade za cíl alespoň částečně zmapovat současné progresivní tendence v českém alternativním divadle. K podrobné analýze byla vybrána tvorba dvou divadelních skupin, které se využíváním technologií ve svých projektech kontinuálně zabývají. První skupinou je Antena Theatre Groupe vedená Petrem Krušelnickým, druhou potom skupina Handa Gote - Research and Development. Jedním z podstatných cílů práce je ovšem také poukázat na fakt, že kvalitní a technologicky objevná divadelní díla vznikají v současnosti téměř výhradně mimo "mainstreem", na okraji zájmu široké veřejnosti, médií i státních institucí na podporu kultury.
Audiovizuální technika při volnočasových aktivitách dětí
MATĚJÍČEK, Petr
Tato bakalářská práce si klade za cíl nastínit možnosti využití audiovizuální techniky při volnočasových aktivitách dětí, které se uskutečňují na Domě dětí a mládeže Jihlava. Jednotlivé části se zaměřují na různé aspekty této činnosti. Popisuje možnosti některých organizací pracujících s dětmi, vybavenost Domu dětí a mládeže a návrh činností nových zájmových útvarů. Dále se věnuje vlastní činnosti probíhající v útvaru ?Multimediální klub?.
Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
MATĚJŮ, Petr
Diplomová práce "Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ" poskytuje základní orientaci v problematice použití audiovizuální techniky v prostředí základní školy, se zaměřením na začlenění videozáznamů do výuky fyziky na druhém stupni. Popisuje možnosti využití zdrojů videosekvencí na internetu i návod na jejich úpravu a na vlastní tvorbu. Práce se opírá i o zkušenosti z praktické činnosti - začlenění konkrétních videosekvencí do dvou vybraných témat ve výuce fyziky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.