Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dialog mezi ilustrací a animovaným filmem
TONKOVÁ, Magdalena
Diplomová práce Dialog mezi ilustrací a animovaným filmem sestává ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá ilustrací a vybranými ilustrátory 20.- 21. století v Čechách, kteří působili a tvoří v krátkém animovaném filmu. Proto bude stěžejní kapitola věnována Jiřímu Trnkovi, Adolfu Bornovi, Jiřímu Šalamounovi a Janu Švankmajerovi. Praktická část navazuje na část teoretickou a jejím cílem je výtvarné zpracovaní ilustrací, které mohou sloužit k přípravě animovaného filmu.
Umělecká osobnost Karla Zemana
KOŠOVÁ, Jana
Diplomová práce s názvem Umělecká osobnost Karla Zemana se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje základní informace o umělci Karlu Zemanovi a jeho tvorbě. Dále se zabývá inspiračními vlivy na umělcovu tvorbu a uvádí ji do mezinárodního kontextu. Další částí teoretické práce je nalezení vlivu Zemanovi tvorby v aktuálním kulturním prostředí. Praktická část diplomové práce se skládá ze tří metodických listů k vybraným filmům režiséra Karla Zemana. Listy jsou ve formě leporela, obsahují informace o vybraném filmu. Dále jejich obsah tvoří výtvarné úlohy a písemné úkoly k zamyšlení. Grafická úprava listů je vytvořena pomocí vektorové grafiky v počítačovém programu Adobe Illustrator.
Propojení prostorové tvorby a loutkového animovaného filmu ve výtvarné výchově
Rybová, Jana ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Francová, Sylva (oponent)
Bakalářská práce Propojení prostorové tvorby a loutkového animovaného filmu ve výtvarné výchově Jana Rybová, DiS., duben 2018 ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá netradičním loutkovým animovaným filmem a jeho spojnicemi s prostorovou tvorbou. V teoretické části nahlíží do specifik obou forem umění a hledá jejich společné prvky. Různé techniky a přístupy jsou prezentovány na několika příkladech z tvorby uznávaných autorů. V praktické části sledujeme průběh autorského filmu od výroby netradičních loutek, skic, storyboardu až po finální animování. V didaktické části je práce zaměřena na vztah dítěte k prostorovému tvoření, a je doplněna o řadu projektů v rámci zájmové činnosti.
Deník z cest. Animovaný film jako způsob reflexe zážitku
Matušínská, Petra ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
Práce se zabývá fenoménem cesty, cestování a s nimi spojený termín Genius Loci. Zaměřuje se na reflexi zážitku v podobě deníku z cest. Analyzuje způsob zaznamenávání dat a hledání paralely mezi médii literárními a médii volného umění. Praktická část práce představuje reflexi z pobytu ve městě Barcelona v podobě animovaného filmu.
Postavení celovečerního animovaného filmu v kinech ČR
Králová, Pavla ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Blažková, Eva (oponent)
Práce se zabývá animovanými filmy, jejichž distribuce je primárně určena pro kina, a návštěvníky českých kin. Představen je vývoj celovečerních animovaných filmů z historického pohledu a následně popisuje jejich distribuci do českých kin. Zabývá se filmovým marketingem a charakterizuje českého filmového diváka. Praktická část analyzuje změnu postavení celovečerních animovaných filmů v českých kinech v průběhu sledovaného období. Na analýzu navazuje dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění, proč chodí lidé do kina na animované filmy. Závěr práce obsahuje porovnání výsledků dotazníkového šetření s pracovní hypotézou a postavením animovaných filmů v kinech ČR.
3D animace v animovaném filmu
Tomková, Monika ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato práce je věnovaná výrobě 3D animovaného filmu. Obsahuje části věnované historii, animačním technikám a produkci animovaného filmu. Zabývá se problematikou organizační struktury a tvorby rozpočtu, dále příběhovým námětů a vizuálními zpracování animovaných filmů. V částech věnované vlastní produkci se práce všeobecně zabývá modelováním, animováním a renderováním. Dále práce obsahuje dotazníkové šetření uskutečněné na jaře 2015 na téma animovaného filmu. Zabývá se vztahem českého diváka vůči animovanému filmu, sleduje jeho preference v oblasti sledování animovaných filmů jako typy animace, formát animovaného filmu, prostředí a zvolenou společnost. Cílem práce bylo zmapovat současné trendy v animovaném filmu, prozkoumat preference současných diváků a zhodnotit dopady 3D animace nejen na animovaný film, ale i na kinematografii celkem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.