Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Engagement pracovníků v mezinárodní společnosti
Černá, Andrea ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie na podporu engagementu členů jednoho z týmů nadnárodní společnosti, který se potýká s vysokou mírou dobrovolné fluktuace. Doporučení jsou sestavena v souladu s uváděnou teorií a na základě komparace výsledků dvou konkrétních týmů, z nichž jeden je naopak charakteristický nízkou mírou fluktuace zaměstnanců. Na základě teoretických východisek a již existujícího dotazníku Q12 společnosti Gallup je sestaveno dotazníkové šetření. V souladu se získanými výsledky je verifikována hypotéza: Členové španělského týmu vykazují vyšší míru engagementu ve srovnání s členy týmu francouzského. Ze získaných dat vyplývá, že členové francouzského týmu nejsou spokojení zejména se sociálním klimatem týmu. Nejvyšší podíl neangažovaných zaměstnanců je pak identifikován v kategorii zahraničních pracovníků a mezi muži. Práce se dále zabývá propojením poznatků pozitivní psychologie v pracovním životě a jejich souvislostí s engagementem zaměstnanců. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro management společnosti, která jsou přidanou hodnotou této práce. V rámci studie byly odhaleny statisticky významné rozdíly mezi různými kategoriemi pracovníků, které mohou být předmětem dalšího zkoumání.
Motivace zaměstnanců v jazykových školách
Rysková, Lucie ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Hudíková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pracovní motivace zaměstnanců ve dvou vybraných společnostech. Cílem práce je analýza a vyhodnocení současné situace motivačního systému zaměstnanců jazykových škol a nalezení možných doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu motivace s důrazem na motivaci pracovního jednání a dalších základních poznatků s tím souvisejících. V praktické části jsou popsány cíle výzkumu, zvolená metodologie šetření, analýza a následné vyhodnocení. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož součástí bylo několik okruhů otázek týkajících se vnitrofiremní komunikace a vztahů, kariérního rozvoje, zaměstnanecké angažovanosti či náplně práce.
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Vogl, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jeho zaměstnanců a definici využívaných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívá vybraná společnost, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření mezi studenty a absolventy vysokých škol a mezi zaměstnanci vybrané společnosti.
Výzvy v řízení lidských zdrojů do 2020
Škodíková, Simona ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vývoji managementu s ohledem na personální aspekty, vývoji pojetí personální práce s detailem na modely řízení lidských zdrojů a významu personalistiky. V metodologické části jsou představeny metody prováděného výzkumu. Samotným výzkumem, jeho výsledky a následnými doporučeními se práce zabývá v praktické části. Nejprve jsou identifikovány a charakterizovány klíčové výzvy v řízení lidských zdrojů. Tyto jsou podrobeny kvalitativnímu a kvantitativnímu výzkumu a výsledky následně porovnány s celoevropským průzkumem společnosti The Boston Consulting Group. Závěrečná kapitola praktické části dává doporučení personalistům a výkonným manažerům, jak s nejvíce klíčovými výzvami pracovat, aby byli považováni za partnery businessu a byla do budoucna zaručena konkurenceschopnost společnosti na trhu.
Organizational culture in hotel Adria Prague
Pauličková, Katarína ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Organizační kultura je důležitou determinantou každé organizace. Tato práce se zabývá vybranými aspekty organizační kultury a skládá se ze čtyř částí. V první části jsou definována teoretická východiska týkající se organizační kultury, loajality zaměstnanců a zážitkového vzdělávání. Druhá část podává ucelený přehled o hotelu Adria, jeho zaměstnancích, klientech, konkurenci a specifických aktivitách hotelu. Další část je věnována samotnému empirickému výzkumu, jehož cílem bylo především analyzovat strategii a podnikové hodnoty, míru identifikace zaměstnanců s těmito hodnotami a faktory podporující loajalitu zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty konkrétní rady a doporučení pro vedení hotelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.