Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace a udržení zaměstnanců ve vybrané společnosti
Zdražilová, Anna ; Latová, Eva (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku motivace a udržení zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část zpracovává pojmy, které souvisí s problematikou motivace a retence zaměstnanců. Mezi zkoumané faktory jsou zahrnuty spokojenost, vzdělávání a rozvoj, vztahy na pracovišti a péče o zaměstnance. Cílem je identifikovat faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují motivaci zaměstnanců. Data budou získána pomocí částečně strukturovaného rozhovoru a standardizovaného dotazníku. Na základě výsledků budou navrženy možné změny vedoucí ke zvýšení motivace a udržení stávajících zaměstnanců.
Optimalizace systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců
Löfler, Adam ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem modelu celkové odměny v kontextu strategického odměňování a spokojenosti zaměstnanců. Vychází z předpokladu, že právě principy strategického odměňování přispívají k vyšší spokojenosti zaměstnanců. Specifikem práce je pak zaměření na model celkové odměny, který představuje integrovaný přístup k odměňování pracovníků a je považován za jeden ze strategických prvků a trendů v odměňování. Teoretická východiska práce popisují takové oblasti řízení lidských zdrojů, které mají přímý vztah k odměňování, především pak hodnocení zaměstnanců, angažovanost, motivace a v neposlední řadě konkrétní formy transakční a relační odměny. Empirická část práce sleduje vztah mezi spokojeností zaměstnanců a použitím modelu celkové odměny u specifické skupiny zaměstnanců ve společnosti XY. Pro potřeby ověření hypotéz a splnění cílů práce bylo použito především dotazníkové šetření, které doplňovaly informace vzešlé na základě analýzy vnitřních i veřejných dokumentů společnosti XY. Výsledky ukázaly, že peníze představují pro zaměstnance tu nejdůležitější odměnu, ačkoliv spíše z dlouhodobějšího hlediska. Každodenní spokojenost se ukázala být nejvíce ovlivněna pracovním prostředím. Stejně tak byla potvrzena hypotéza, která zkoumala pozitivní vztah spokojenosti a poskytování flexibilních...
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Engagement pracovníků v mezinárodní společnosti
Černá, Andrea ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie na podporu engagementu členů jednoho z týmů nadnárodní společnosti, který se potýká s vysokou mírou dobrovolné fluktuace. Doporučení jsou sestavena v souladu s uváděnou teorií a na základě komparace výsledků dvou konkrétních týmů, z nichž jeden je naopak charakteristický nízkou mírou fluktuace zaměstnanců. Na základě teoretických východisek a již existujícího dotazníku Q12 společnosti Gallup je sestaveno dotazníkové šetření. V souladu se získanými výsledky je verifikována hypotéza: Členové španělského týmu vykazují vyšší míru engagementu ve srovnání s členy týmu francouzského. Ze získaných dat vyplývá, že členové francouzského týmu nejsou spokojení zejména se sociálním klimatem týmu. Nejvyšší podíl neangažovaných zaměstnanců je pak identifikován v kategorii zahraničních pracovníků a mezi muži. Práce se dále zabývá propojením poznatků pozitivní psychologie v pracovním životě a jejich souvislostí s engagementem zaměstnanců. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro management společnosti, která jsou přidanou hodnotou této práce. V rámci studie byly odhaleny statisticky významné rozdíly mezi různými kategoriemi pracovníků, které mohou být předmětem dalšího zkoumání.
Motivace zaměstnanců v jazykových školách
Rysková, Lucie ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Hudíková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pracovní motivace zaměstnanců ve dvou vybraných společnostech. Cílem práce je analýza a vyhodnocení současné situace motivačního systému zaměstnanců jazykových škol a nalezení možných doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu motivace s důrazem na motivaci pracovního jednání a dalších základních poznatků s tím souvisejících. V praktické části jsou popsány cíle výzkumu, zvolená metodologie šetření, analýza a následné vyhodnocení. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož součástí bylo několik okruhů otázek týkajících se vnitrofiremní komunikace a vztahů, kariérního rozvoje, zaměstnanecké angažovanosti či náplně práce.
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Vogl, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jeho zaměstnanců a definici využívaných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívá vybraná společnost, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření mezi studenty a absolventy vysokých škol a mezi zaměstnanci vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.