Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kadlčková, Michaela ; Sobotková, Eliška (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Zatloukalová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků tenisového klubu AGROFERT Prostějov. Práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají spokojenosti zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí práce. V praktické části je klub nejdříve popsán a analyzován, a dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou sepsány výsledky a navrhnuta opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného klubu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Zatloukalová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků tenisového klubu AGROFERT Prostějov. Práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají spokojenosti zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí práce. V praktické části je klub nejdříve popsán a analyzován, a dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou sepsány výsledky a navrhnuta opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného klubu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kadlčková, Michaela ; Sobotková, Eliška (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.