Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza evropské politiky jako evropské identity v čase
Plešr, Dominik ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Honová, Petra Alexandra (oponent)
Cílem této práce bylo pomocí systematického hledání projevů evropské identity v evropské politice zodpovědět, zda Lze v evropské politice spatřovat stopy po něčem, co je evropskou identitou?. Na základě prostudované literatury a posledních mezinárodních výzkumů v oblasti tohoto téma, stanovil autor způsob, jakým bude zkoumat toto téma - tedy hledat evropskou identitu v politice samotné, než popisovat dějiny sousloví "evropské identita". Díky charakteristice vymezených pojmů politika a identita autor prostřednictvím historické analýzy, analýzy dokumentů, především smluv Evropské unie a jí předcházejících organizací a analýzy přehledu statistických dat, tedy dotazníkového šetření Eurobarometr, analyzuje, zda a jak se projevuje evropská identita v evropské politice. Historická analýza přinesla rozdílné koncepty evropské identity - křesťanství, spor s islámem, kolonialismus, věda (jako ideologie), smysl pro právo (zejména občanské a mezinárodní), člověk - sofista, než analýza dokumentů Unie - zastupitelská demokracie, svoboda, mír, bezpečí, lidská práva, smysl pro právo a hodnoty, z kterých jmenované hodnoty vzešly. Nicméně, obě skupiny konceptů si neodporují, neboť koncepty z historické analýzy se snadno schovají do sousloví uvedeném ve smlouvách Evropské unie "… a hodnoty, z kterých tyto hodnoty...
Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Pravenec, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Vendlerová, Jana (oponent)
Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.
Konstrukce evropské identity v dokumentech Evropské unie
Plešr, Dominik ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Honová, Petra Alexandra (oponent)
Tato bakalářská práce je výzkumem na téma "Konstrukce evropské identity v dokumentech Evropské unie". Z podkladů, jimiž byly studium téma a rešerše odborné literatury, přistupuje práce na základě konstruktivistického přístupu ve formování identit k výzkumu konstrukce Evropské identity v dokumentech Evropské unie. Tato bakalářská práce klade za cíl zjistit "V jaké povaze konstruuje Evropská unie evropskou identitu ve svých dokumentech?" Výzkumná práce nejprve definuje formování identity ve vztahu k existenci Evropské unie a k její činnosti. Následně je ilustrativně představen proces evropské integrace, neboť smlouvy evropské unie jsou s ním nerozpojitelně spojeny. Teprve pak jsou charakterizovány vybrané dokumenty Evropské unie a jí předcházejících organizací a je na ně zaměřena obsahová analýza. Během obsahové analýzy byla zaměřena pozornost na indikátory "principle/principles/values", "identity", "European identity". Konečná část práce je věnovaná rozšířené úvaze o zjištěných poznatcích o tom, v jaké povaze unie konstruuje evropskou identitu, a reflexi těchto poznatků k vybraným výzkumům. Na základě této úvahy je definitivně zodpovězena výzkumná otázka.
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů
Konstrukce evropské identity v dokumentech Evropské unie
Plešr, Dominik ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Honová, Petra Alexandra (oponent)
Tato bakalářská práce je výzkumem na téma "Konstrukce evropské identity v dokumentech Evropské unie". Z podkladů, jimiž byly studium téma a rešerše odborné literatury, přistupuje práce na základě konstruktivistického přístupu ve formování identit k výzkumu konstrukce Evropské identity v dokumentech Evropské unie. Tato bakalářská práce klade za cíl zjistit "V jaké povaze konstruuje Evropská unie evropskou identitu ve svých dokumentech?" Výzkumná práce nejprve definuje formování identity ve vztahu k existenci Evropské unie a k její činnosti. Následně je ilustrativně představen proces evropské integrace, neboť smlouvy evropské unie jsou s ním nerozpojitelně spojeny. Teprve pak jsou charakterizovány vybrané dokumenty Evropské unie a jí předcházejících organizací a je na ně zaměřena obsahová analýza. Během obsahové analýzy byla zaměřena pozornost na indikátory "principle/principles/values", "identity", "European identity". Konečná část práce je věnovaná rozšířené úvaze o zjištěných poznatcích o tom, v jaké povaze unie konstruuje evropskou identitu, a reflexi těchto poznatků k vybraným výzkumům. Na základě této úvahy je definitivně zodpovězena výzkumná otázka.
Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Pravenec, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Vendlerová, Jana (oponent)
Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.
Analýza evropské politiky jako evropské identity v čase
Plešr, Dominik ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Honová, Petra Alexandra (oponent)
Cílem této práce bylo pomocí systematického hledání projevů evropské identity v evropské politice zodpovědět, zda Lze v evropské politice spatřovat stopy po něčem, co je evropskou identitou?. Na základě prostudované literatury a posledních mezinárodních výzkumů v oblasti tohoto téma, stanovil autor způsob, jakým bude zkoumat toto téma - tedy hledat evropskou identitu v politice samotné, než popisovat dějiny sousloví "evropské identita". Díky charakteristice vymezených pojmů politika a identita autor prostřednictvím historické analýzy, analýzy dokumentů, především smluv Evropské unie a jí předcházejících organizací a analýzy přehledu statistických dat, tedy dotazníkového šetření Eurobarometr, analyzuje, zda a jak se projevuje evropská identita v evropské politice. Historická analýza přinesla rozdílné koncepty evropské identity - křesťanství, spor s islámem, kolonialismus, věda (jako ideologie), smysl pro právo (zejména občanské a mezinárodní), člověk - sofista, než analýza dokumentů Unie - zastupitelská demokracie, svoboda, mír, bezpečí, lidská práva, smysl pro právo a hodnoty, z kterých jmenované hodnoty vzešly. Nicméně, obě skupiny konceptů si neodporují, neboť koncepty z historické analýzy se snadno schovají do sousloví uvedeném ve smlouvách Evropské unie "… a hodnoty, z kterých tyto hodnoty...
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů
Jazykový režim EU v praxi: srovnání dostupnosti dokumentů v češtině, ve francouzštině a v angličtině na webových stránkách Výboru regionů
ROZMILEROVÁ, Monika
Téma této bakalářské práce je Jazykový režim EU v praxi, srovnání dostupnosti dokumentů v češtině, ve francouzštině a v angličtině na webových stránkách Výboru regionů. Nejprve tato práce představuje institucionální rámec Evropské unie. Dále se práce zabývá problematikou jazykového režimu EU. Následuje kapitola, která se podrobně věnuje Výboru regionů, jeho struktuře a postavení v průběhu legislativního procesu EU. Následuje analýza dostupnosti dokumentů ve zmíněných jazycích na webových stránkách Výboru, které předchází popis struktury těchto stránek. Srovnání dostupnosti dokumentů doplňují grafy a tabulky pro lepší přehlednost. V závěru jsou zhodnoceny výsledky srovnávání jak z kvantitativního, tak z kvalitativního hlediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.