Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Hodnocení finanční situace mezinárodně působícího podniku a návrhy na jeho zlepšení
Maleček, Jakub ; Šťastníková, Ivana (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace vybraného mezinárodně působícího podniku a na základě analyzovaných dat navržení vhodných opatření pro zlepšení finanční situace podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce se zabývá definováním pojmů analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, finanční analýzy a mezipodnikového srovnání. Druhá část je zaměřena na aplikaci jednotlivých postupů definovaných v části teoretické, tedy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, finanční analýzy a mezipodnikového srovnání. Poslední část práce, která vychází z výsledků části analytické se věnuje vlastnímu návrhu řešení zlepšení finanční situace podniku.
Návrh marketingové strategie
Menšík, Jakub ; Burian, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Oháňka, Petr ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na posouzení informačního systému a návrh změn. Východiskem pro analytickou a návrhovou část byl teoretický základ dané problematiky. Použité metody jsou z prostředí projektového managementu. Výstupem této práce jsou rady pro organizaci, které by měli posílit slabá místa informačního systému. Dále implementace nástroje pro projektové řízení včetně potřebných financí i jeho alternativy. Všechny návrhy možných řešení jsou nasměrované na podnik, který působí v segmentu lidských zdrojů.
Podnikatelský záměr
Janíková, Veronika ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje vypracování a samotné tvorbě podnikatelského plánu, který by měl sloužit k založení penzionu v Městečku Trnávce. Teoretická východiska jsou formulována v druhé kapitole, kde jsou i vysvětleny různé pojmy pro správné porozumění dané problematiky. V další části je uvedena analýza současného stavu a vlastní návrh řešení podnikatelského plánu pro založení konkrétního podniku, ubytovacího zařízení Trnávský penzion. V závěru zhodnotím naplnění cílů práce a dochází zde k potvrzení či vyvrácení stanovené hypotézy.
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
BERÁNKOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl zvolen rodinný Penzion Na Špičáku, který se nachází v Českém Krumlově. Diplomová práce vysvětluje termíny jako marketing, strategický marketing, marketingová strategie, strategický marketingový proces a další důležité termíny pro dobré pochopení tématu práce. Pro výzkum byly v práci zvoleny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence, SWOT analýza a krátký dotazník spokojenosti hostů. Kvůli pandemii Covid-19 byla do práce přidána i analýza dopadů této krize na podobná ubytovací zařízení. Na základě výsledků z výzkumu a analýz je v práci nevržena zjednodušená marketingová strategie a opatření, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti zvoleného penzionu.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Oháňka, Petr ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na posouzení informačního systému a návrh změn. Východiskem pro analytickou a návrhovou část byl teoretický základ dané problematiky. Použité metody jsou z prostředí projektového managementu. Výstupem této práce jsou rady pro organizaci, které by měli posílit slabá místa informačního systému. Dále implementace nástroje pro projektové řízení včetně potřebných financí i jeho alternativy. Všechny návrhy možných řešení jsou nasměrované na podnik, který působí v segmentu lidských zdrojů.
Vytvoření webové prezentace obce zaměřené na podporu cestovního ruchu
Jakoubek, Matěj
JAKOUBEK, M. Vytvoření webové prezentace obce zaměřené na podporu cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017 Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření webové prezentace města Bystřice pod Hostýnem, zaměřené na podporu cestovního ruchu. Podstatou práce je analýza stávající webové prezentace města, cestovního ruchu v destinaci a vytvoření návrhu webové prezentace na základě požadavků obce. V rámci zjišťování použitelnosti stávající webové prezentace v oblasti cestovního ruchu bylo využito dotazníkového šetření a časově měřeného vyhledávání informací účastníky výzkumu.
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
Návrh strategie rozvoje vybrané firmy v oblasti provozování nestátního zdravotnického zařízení
Crha, René ; Zvejšková, Michaela (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu vybrané firmy působící v oblasti provozování nestátního zdravotnického zařízení vycházející z metod zkoumání vnějšího a vnitřního prostředí a následné stanovení SWOT matice. Výstupem práce je návrh strategie rozvoje zkoumané společnosti za pomocí aplikace metody Balance Scorecard (BSC).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.