Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj komunikace pro posílení konkurenceschopnosti značky
Paprskářová, Iva ; Suchopárová, Mariana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh rozvoje marketingové komunikace pro posílení konkurenceschopnosti značky ve společnosti zaměřující se na rychloobrátkové zboží. Konkrétně se jedná o potravinovou značku Knorr společnosti Unilever. První část práce obsahuje teoretický základ pro zpracování dané problematiky. V praktické části jsem zhodnotila současnou marketingovou komunikaci a mimo jiné využila SWOT, PEST a Porterovu analýzu. Na základě analýz současného stavu jsem navrhla zlepšení marketingové komunikace včetně podkladů časové, nákladové a rizikové analýzy.
Online marketing a jeho uplatnění v rámci vybraných subjektů cestovního ruchu
Parmová, Lucie ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce analyzuje vybraný subjekt cestovního ruchu a zkoumá uplatnění online marketingových nástrojů v jeho činnosti, z kterých zásadní roli hrají hlavně vlastní webové stránky a oficiální stránka na sociální síti Facebook. Cílem práce je na základě získaných statistických dat a analýz zhodnotit využití online marketingových nástrojů vybraného subjektu. Na základě těchto informací pak budou doporučeny návrhy na opatření pro vylepšení online marketingové komunikace. Teoretická část se zaměřuje na historii internetu a vývoj uživatelů internetu. Internet je srovnán s tradičními reklamními médii a jsou představeny formy online marketingu. U vybraného subjektu se zkoumá práce s online marketingovými nástroji a je zanalyzována úspěšnost jejich použití.
Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu
Hubková, Tereza ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hurychová, Andrea (oponent)
Práce se zabývá analýzou využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Nejprve rozebírá význam internetu v dnešním marketingu a popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace na internetu s důrazem na reklamu na internetu, sociální média, online PR, přímý marketing a podporu prodeje. Dále u těchto nástrojů popisuje možnosti měření a hodnocení jejich účinnosti. Věnuje se specifikům online marketingu na mezinárodním trhu. V praktické části je nejdříve představena vybraná začínající IT společnost a konkurenční prostředí v jejím oboru a dále je podrobně analyzována její marketingová komunikace. Detailně jsou rozebrány a zhodnoceny kanály návštěvnosti webových stránek a konverzí. Poté je analyzována online reklama a aktivity na sociálních médiích. Závěrem je vytvořen seznam praktických doporučení pro marketingovou komunikaci do budoucna, které plynou z předchozích analýz. Doporučení jsou vhodné i pro další společnosti věnující se online marketingu v globálním prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.