Název: Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu
Překlad názvu: Analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market
Autoři: Hubková, Tereza ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hurychová, Andrea (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingové komunikace; marketing na internetu; online marketing; internet marketing; marketing communication analysis; online marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46549

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193325


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet