Název: Rozvoj komunikace pro posílení konkurenceschopnosti značky
Překlad názvu: Development of Communication for Enhancing the Competitiveness of Brand
Autoři: Paprskářová, Iva ; Suchopárová, Mariana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingové komunikace; digitální marketing; komunikační mix; konkurence; Marketingová komunikace; marketingové nástroje; PEST analýza; POS/POP komunikace; Poterova analýza.; SWOT analýza; analysis marketing communications; communication mix; competitivness; digital marketing; Marketing communications; marketing tools; PEST analysis; Porter analysis.; POS/POP communication; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27992

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224153


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet