Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza podniku
Táborská, Marie ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá teorií, která je spjata s finanční analýzou, zejména účetními výkazy, metodami finanční analýzy a poměrovými ukazateli. Dále jsou zde teoreticky popsány bankrotní a bonitní modely se zaměřením na Altmanovo Z-skóre, Index IN95 a Kralicekův Quicktest. Druhá část je praktická a je věnována analýze SWOT a finanční analýze podniku dm-drogerie markt, s. r. o. na základě výročních zpráv 2006, 2007, 2008. V závěru práce je zhodnocena finanční situace tohoto podniku a jeho finanční zdraví.
Analýza nabídky zájezdů do USA na současném trhu v České republice
Jirsová, Simona ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit analýzu produktového portfolia nabízeného vybranými cestovními kancelářemi působícími na trhu České republiky do Spojených států amerických. Autorka práce si klade za cíl zachytit trendy, které jsou v současné době charakteristické pro cestování do této destinace, zejména v souvislosti s nedávnými legislativními změnami učiněnými ze strany vlády Spojených států amerických. Analýza se opírá o podrobnou charakteristiku destinace, trendů ve výjezdovém cestovním ruchu občanů České republiky do Spojených států amerických a na základě zjištěných údajů konfrontuje současnou nabídku cestovních kanceláří s možnostmi trhu a stranou poptávky.
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Töpperová, Alice ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Environmentální management jako dobrovolný nástroj environmentální politiky
Forejtová, Lucie ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Remtová, Květa (oponent)
Environmentální management je jedním z dobrovolných nástrojů environmentální politiky, který nabízí organizacím návod, jak sladit své produkty, činnosti a služby s životním prostředím takovým způsobem, aby byly minimalizovány negativní environmentální dopady organizací. Práce popisuje a porovnává dva základní přístupy k zavedení systému environmentálního managementu (EMS) - normu ISO 14001 a Nařízení EMAS II z hlediska jejich požadavků kladených na organizaci. Dále je pozornost věnována výhodám a nevýhodám spojeným se zavedením EMS v organizaci. V analytické části je analyzován environmentální management z hlediska počtu certifikovaných a certifikačních organizací, následuje analýza nákladů a přínosů EMS z hlediska organizací a analýza SWOT. Cílem práce je zjistit na základě výsledků provedených analýz, zda je zavedení systému environmentálního managementu pro organizaci konkurenční výhodou, či nikoliv.
Analýza postavení firmy TubEx na trhu
Šťastný, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá jednou z metod analyzování postavení na trhu - SWOT analýzou. Tato analýza identifikuje hlavní podnikové přednosti (silné stránky), jeho největší slabiny (slabé stránky) a případné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Na jejich základě pak management činí strategická rozhodnutí. Tato práce se rovněž zabývá aplikací této metody na konkrétní podnik a na jejím základě navrhuje řešení problémů s cílem zlepšit či alespoň udržet současné postavení podniku.
Analýza společnosti EKON s. r. o. na trhu
Bartoň, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Regner, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá jednou z metod analyzování postavení na trhu - SWOT analýzou. Identifikuje hlavní podnikové přednosti (silné stránky), největší slabiny (slabé stránky) a případné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí podniku. Managementu firmy by měla zmíněná analýza pomáhat při strategickém rozhodování, navrhuje řešení problémů s cílem zlepšit či alespoň udržet současné postavení podniku.
Analýza postavení společnosti Mithras s.r.o. na českém trhu
Král, Tomáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent)
Bakalářská práce řeší problematiku postavení MSP na českém trhu, nejprve obecně a dále v aplikaci na společnost Mithras s.r.o. V teoretické části jsou popsány MSP a vysvětleny nejdůležitější souvislosti strategické analýzy. Empirická část obsahuje charakteristiku podniku, na kterém je provedena strategická analýza. Závěr obsahuje návrhy a doporučení ke zlepšení současné situace.
Strategická analýza podniku
Hnízdil, Radek ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Točev, Ivan (oponent)
Konkrétním předmětem strategické analýzy podniku je krajská příspěvková organizace Jihomoravského kraje. Věcný obsah diplomové práce člením na analytickou a strategickou část v návaznosti na historii organizace a její současný stav, popsaný s ohledem na její substanci, uspořádanost a procesy. Předmětem první kapitoly této práce je stručně se seznámit s historií organizace a jejím současným stavem. V druhé kapitole uvedenou organizaci podrobuji externí a interní strategické analýze, jejímž smyslem je zmapovat její výchozí strategickou pozici. V návaznosti na analytickou část se ve třetí kapitole zabývám formulací strategií a tvorbou konkrétních strategických cílů. V závěrečné části shrnuji nejdůležitější zjištění, které mohou podstatným způsobem ovlivnit její úspěšný rozvoj.
Strategická analýza podniku
Návarová, Ivana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Korčák, Jan (oponent)
Nejdříve teoreticky popisuji proces strategického managementu a jednotlivé interní a externí strategické analýzy. Ve druhé části této práce popisuji podnik, kde spracovávám diplomovou práci. V poslední části aplikuji teoretické poznatky přímo na podnik JIP Papírny Větřní, a.s. . Z výsledku těchto základních analýz navrhuji konkrétní strategii a porovnávám ji se současnou strategií podniku. V závěru své práce se pokusím celkově zhodnotit postavení podniku na trhu a nově zvolenou strategii podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.