Název:
Strategická analýza podniku
Autoři:
Návarová, Ivana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Korčák, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Nejdříve teoreticky popisuji proces strategického managementu a jednotlivé interní a externí strategické analýzy. Ve druhé části této práce popisuji podnik, kde spracovávám diplomovou práci. V poslední části aplikuji teoretické poznatky přímo na podnik JIP Papírny Větřní, a.s. . Z výsledku těchto základních analýz navrhuji konkrétní strategii a porovnávám ji se současnou strategií podniku. V závěru své práce se pokusím celkově zhodnotit postavení podniku na trhu a nově zvolenou strategii podniku.
Klíčová slova:
Analýza atraktivity odvětví; Analýza konkurentů; Analýza SWOT; Analýza zdrojů specifických příležitostí; metoda SPACE; Porterův model pěti konkurenčních sil
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2121