Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Variabilní geometrie sacích a výfukových portů Wankelova motoru
Krejčí, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh základních parametrů výkonného Wankelova motoru a na základě vypočtených údajů návrh komorové bočnice tak, aby umožňovala variabilní změnu geometrie sacích a výfukových portů. Následně pak provedení simulace proudění kanály v navržené bočnici pro zjištění průtočných vlastností těchto portů a jejich reakci změnu geometrie.
Znázornění práce cyklických motorů
Fajkus, Jan ; Granát, Jiří (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo seznámení se s různými cyklickými motory, pochopení jejich principu, popis jejich společných a rozdílných vlastností. Programová část projektu spočívala ve vytvoření vizualizace vybraných motorů v jazyce C/C++ pomocí openGL.
Termodynamický model Wankelova motoru o výkonu 11 kW
Drbal, Milan ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem problematiky rotačních motorů typu Wankel a jejich modelování v 1D simulačních programech určených pro termodynamické simulace pístových motorů. Jsou popsány nutné kroky k vytvoření ekvivalentního modelu čtyřdobého tříválcového pístového motoru, pomocí kterého jsou poté získávány výsledky výpočtů. Jako validační motor je použit Aixro XR 50. Data naměřená na tomto motoru jsou poté použita k validaci vytvořeného termodynamického modelu. Dále je uvedeno určování průtokových koeficientů jednotlivých částí sání a výfuku motoru. Na základě vytvořeného termodynamického modelu je proveden návrh motoru s výkonem 11kW.
Powertrain of racing Wankel rotary combustion engine.
Blažo, Marek ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis was to handle the computing proposal and the construction design of the powertrain of racing Wankel rotary engine with 300 kW power output and in the case of 9000 speed per minute. On the basic of these values was made the primary design of the rotary engine, design of the eccentric shaft and rotor housing. Mechanical stress and torsional vibrations of the eccentric shaft were analyzed by using the course of indicator diagram.
Návrh vzduchem chlazeného Wankelova motoru
Šeda, Petr ; Rasch, František (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtem a konstrukcí vzduchem chlazeného Wankelova motoru a jednoduchým namáháním jeho hlavních částí.
Návrh radiálních těsnicích lišt pro Wankelův motor
Böhm, Michael ; Ramík, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem problematiky těsnicích elementů motorů typu Wankel a jejich samotného návrhu. Jsou popsány nutné kroky k vytvoření modelu dynamiky radiálních těsnicích lišt, pomocí kterého jsou poté získány výsledná silová zatížení. Dále je uveden návrh konstrukce přítlačné pružiny radiálního těsnění, volba materiálu a výrobní přípravky pro výrobu samotné pružiny. Hotové komponenty jsou testovány na motorové brzdě a výsledky zhodnoceny.
Design motocyklu s Wankelovým motorem
Švehla, Tomáš ; Karásek, David (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu motocyklu s Wankelovým motorem, který je určen do běžného silničního provozu. Práce řeší použití netradiční pohonné jednotky v kombinaci s moderním podvozkovým řešením. Cílem práce je komplexní koncept motocyklu využívající moderní technologie, který zohledňuje vhodnou kategorizaci stroje a ergonomické požadavky. Mělo by se jednat o výrazný netradiční motocykl, který demonstruje nové možnosti.
Motocyklový rotační motor
Slíva, Jakub ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrhu rotačního motoru typu Wankel pro použití v motocyklu o výkonu 70 – 80 kW. Pro motor jsou navrženy základní geometrické parametry rotoru a kanálů. Výkonové parametry jsou poté prověřeny na ekvivalentním modelu pístového spalovacího motoru s centrickým klikovým mechanismem pomocí 1D simulačního modelu. Dále je rotoru motoru navržen pro použití olejového chlazení a je ověřena správnost návrhu geometrie na základě výpočtu statické silové MKP analýzy při působení maximálního tlaku získaného z 1D simulačního modelu. Závěrem je zhodnocena bezpečnost navrhované geometrie rotoru.
Návrh radiálních těsnicích lišt pro Wankelův motor
Böhm, Michael ; Ramík, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem problematiky těsnicích elementů motorů typu Wankel a jejich samotného návrhu. Jsou popsány nutné kroky k vytvoření modelu dynamiky radiálních těsnicích lišt, pomocí kterého jsou poté získány výsledná silová zatížení. Dále je uveden návrh konstrukce přítlačné pružiny radiálního těsnění, volba materiálu a výrobní přípravky pro výrobu samotné pružiny. Hotové komponenty jsou testovány na motorové brzdě a výsledky zhodnoceny.
Motocyklový rotační motor
Slíva, Jakub ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrhu rotačního motoru typu Wankel pro použití v motocyklu o výkonu 70 – 80 kW. Pro motor jsou navrženy základní geometrické parametry rotoru a kanálů. Výkonové parametry jsou poté prověřeny na ekvivalentním modelu pístového spalovacího motoru s centrickým klikovým mechanismem pomocí 1D simulačního modelu. Dále je rotoru motoru navržen pro použití olejového chlazení a je ověřena správnost návrhu geometrie na základě výpočtu statické silové MKP analýzy při působení maximálního tlaku získaného z 1D simulačního modelu. Závěrem je zhodnocena bezpečnost navrhované geometrie rotoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.