Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Exterior Mapping
Burkalo, Boris ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to propose a new method for rendering computer scenes, that contain a large number of primitives. The thesis summarizes the current state of rendering approaches and introduces the approach of Image Based Rendering while describing various methods, that specialize in the optimization of the rendering process. Then it proposes a new solution for rendering large computer scenes with the name of Exterior Mapping. The proposed algorithm leverages the approaches of Image Based Rendering and uses the theory of light fields to create a novel view using a set of previously rendered images. This thesis then introduces an application, which implements the proposed algorithm. Finally, the proposed algorithm is evaluated and compared to conventional rendering using 3D geometry.
Interaktivní aplikace v API Vulkan
Blahoš, Radek ; Káčerik, Martin (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě nadstavbové knihovny geVk pro Vulkan API a jejím využití při implementaci demonstrační aplikace. Představen je návrh knihovny, která se snaží o zjednodušení programování ve Vulkan API a zároveň o jeho co nejoptimálnějším využití. Text obsahuje výtah specifikace Vulkan nutný k čtenářovu lepšímu pochopení návrhu knihovny a případně jejímu efektivnějšímu využití při práci. Při popisu funkčnosti geVk knihovny jsou nastíněny různé strategie pro management paměti, zpracování GPU příkazů pomocí front (Queues) nebo optimalizované vytváření pipeline. Dále se v práci vyskytuje popis komponent využitých v rámci demonstrační aplikace - především rendereru, u nějž je rozebrán návrh jeho více-vláknové renderovací rutiny (vykreslování) a jeho propojení s Qt frameworkem.
Rozšíření programu VRUT o zobrazovací plugin v rozhraní Vulkan
Káčerik, Martin ; Tóth, Michal (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá zobrazovaním trojrozmerných CAD modelov v reálnom čase pomocou rozhrania Vulkan. Zároveň skúma možnosti prepojenia tohoto rozhrania s aplikáciou VRUT, komplexným riešením pre zobrazovanie modelov vyvíjaným v spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. Predstavuje návrh takéhoto spojenia vo forme zobrazovacieho modulu založeného na rozhraní Vulkan v prostredí aplikácie VRUT. Výkon navrhnutého modulu je porovnaný s iným dostupnými modulom, založeným na iných technológiach zobrazovania.
Simulace kapalin na GPU
Frank, Igor ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulací kapalin, konkrétněji se zaměřuje na propojení částicové a mřížkové simulace modelující vypařování. Přistup k simulaci vypařování čerpá z článku Evaporation and Condensation of SPH-based Fluids autorů Hendrika Hochstettera a Andrease Kolba. Cílem celé práce však není jen tvorba simulace, ale zároveň studium různých metod používaných při simulaci kapalin.
Realistické zobrazování voxelových scén v reálném čase
Flajšingr, Petr ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací realistického zobrazování voxelových scén za využití grafické karty. Práce vysvětluje základy realistického zobrazování a voxelovou reprezentaci vizuálních dat. Představuje také některé hierarchické struktury použitelné pro akceleraci. Popisuje návrh řešení zaměřující se na reprezentaci voxelových dat a jejich vykreslování. Práce popisuje knihovny vytvořené v rámci práce na projektu a aplikované algoritmy. Vyhodnocuje časovou a paměťovou náročnost aplikace a její grafické výstupy.
Globální osvětlení v reálném čase
Karas, Matej ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá fotorealistickým zobrazovaním a výpočtom globálneho osvetlenia v reálnom čase. V práci sú preskúmané metódy používané na výpočet globálnej iluminácie v reálnom čase, z ktorých bola vybratá state of the art metóda -- Dynamic Diffuse Global Illumination with Ray-Traced Irradiance Fields, ktorá na výpočet osvetlenia používa hardvérovú podporu sledovania lúčov. Použitie hardvérového sledovania lúčov vyžaduje novú generáciu grafických API a pre prácu bol vybraný Vulkan. 
Demonstrace a proměření "next-gen" grafických API
Mainuš, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo demonstrovat vlastnosti a změřit výkonost při různých úrovních optimalizace v grafických API Mantle a Vulkan. Navrhuje vykreslovací nástroj s optimalizacemi založenými na paralelním generování command bufferů, kopírování dat na GPU pomocí perzistentně mapovaných staging bufferů, efektivních změn konfigurace vykreslovacího řetězce a descriptor setů, alokaci paměti GPU z předalokovaných stránek se sdílením regionů mezi více zdroji. Výsledkem práce je referenční implementace, která dokáže vykreslit tisíce samostatných objektů v reálném čase.
Vliv vulkanického popela na leteckou dopravu
Soukop, Robin ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce komplexně zpracovává problematiku vulkanického popela a jeho vlivu na letectví včetně samotné vulkanické aktivity (podmínek pro její existenci, pro existenci erupcí a jejich základních produktů). Mimo to se práce věnuje následkům, které má vulkanický popel na letadla a letiště, možnostem jeho detekce či sledování a mechanismu jeho šíření ve vzdušném prostoru. Zvláštní důraz je pak kladen na letecké incidenty s ním související a na ohrožení, které představuje pro vzdušný prostor České republiky.
Kompozitní elektrodové materiály pro lithium-iontové akumulátory na bázi LiFePO4
Vilhelm, Ondřej ; Neoral, Jiří (oponent) ; Čech, Ondřej (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá studiem problematiky sekundárních Li-ion článků a různých dostupných katodových materiálů. Připravili jsme vzorky LiFePO4 s přidáním různých druhů uhlíkových materiálů jako je Super P, vulcan a expandovaný grafit. Vytvořili jsme vždy vzorek s a bez použití surfaktantu. Vytvořené vzorky jsme porovnali měřícími elektrochemickými metodami (cyklická voltametrie, nabíjecí vybíjecí cykly a impedanční spektroskopie). Dále jsme namodelovali tříbodovou elektrochemickou celu pro měření elektrodových materiálů.
Physically Based Rendering
Herrgott, Jiří ; Pečiva, Jan (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje vykreslování 3D modelů v reálném čase, kde je kladen důraz na fyzikální vlastnosti simulovaných světelných paprsků. Práce pojednává o technikách, které se touto problematikou zabývají a následně jejich využití pro vykreslení fyzikálně aproximovaného modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.