Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Physically Based Rendering
Herrgott, Jiří ; Pečiva, Jan (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje vykreslování 3D modelů v reálném čase, kde je kladen důraz na fyzikální vlastnosti simulovaných světelných paprsků. Práce pojednává o technikách, které se touto problematikou zabývají a následně jejich využití pro vykreslení fyzikálně aproximovaného modelu.
Serverové řešení pro komunikaci dat mezi drony
Herrgott, Jiří ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje přenosu letových a multimediálních dat mezi operátory a drony pro lepší plánování a koordinaci misí v reálném čase. Byl vytvořen program, který primárně poskytuje tyto služby. V práci je kladen důraz na robustnost, znovupoužitelnost a rozšiřitelnost, což umožňuje vytvoření modulů například pro detekci nebo 3D rekonstrukci z přenášených dat. V rámci této práce byly navíc vytvořeny moduly pro ukládání letových i multimediálních dat a modul pro detekci vozidel ze sdíleného obrazu. Byly provedeny experimenty pro vyhodnocení odezvy, potřebných výpočetních zdrojů a využité šířky pásma připojení.
Physically Based Rendering
Herrgott, Jiří ; Pečiva, Jan (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje vykreslování 3D modelů v reálném čase, kde je kladen důraz na fyzikální vlastnosti simulovaných světelných paprsků. Práce pojednává o technikách, které se touto problematikou zabývají a následně jejich využití pro vykreslení fyzikálně aproximovaného modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.