Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu
COROLI, Anastasia
Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce je provést analýzu poptávky vybraných specifických skupin zákazníků v cestovním ruchu a na základě této analýzy navrhnout vhodné aktivity a produkty pro tyto skupiny či formy turistického zážitku. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec, který zahrnuje pojmy jako vliv cestovního ruchu, destinační management, segmentace trhu, problém overtourismu, problematika turistických regionů. Praktická část se věnuje analýze současné situaci v destinaci Lipensko, pomocí dotazníkového šetření, který slouží k identifikaci potřeb konkrétních cílových skupin. Poslední část práce obsahuje konkrétní návrhy doporučení pro personalizace destinace různým skupinám turistů v dané turistické oblasti na základě provedené analýzy a získaných poznatků.
Public relations ve střediscích volného času
Müllerová, Kamila ; Pechová, Blanka (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....
Cílové skupiny a jejich vymezení na příkladu Městské knihovny Nymburk
Latislavová, Barbora ; Kolínová, Pavlína (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací uživatelů veřejných knihoven v kontextu marketingové komunikace mezi knihovnou a uživatelem. Práce mapuje marketingovou teorii segmentace trhu, kterou přenáší do prostředí veřejných knihoven a popisuje několik významných segmentů. Praktickou část práce tvoří případová studie na příkladu Městské knihovny Nymburk, která popisuje vybrané cílové skupiny této knihovny a způsob práce s nimi. Popsány jsou marketingové aktivity knihovny a jejich vyhodnocení vzhledem k cílovým skupinám. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Who is 'the public'? The case of the EU's Public Diplomacy in the Eastern Partnership.
Aldag, Kristin ; Tomalová, Eliška (vedoucí práce) ; Zubek, Marcin (oponent)
Who is 'the public'? The case of the EU's Public Diplomacy in the Eastern Partnership Master's Thesis - Kristin Aldag - Charles University, June 2021 Abstract For states and other international actors such as the European Union, public diplomacy is an important tool to achieve their political and economic interests abroad by communi- cating directly with foreign audiences. While the existing body of academic literature on pub- lic diplomacy is rich, few authors have thus far addressed the question of who actually consti- tutes the public, and which specific target groups can be distinguished. Using the EU PD prac- tices in the Eastern Partnership (EaP) from 2010-2020 as a case study, this thesis will thus attempt to fill this gap and contribute to the academic literature in the field by offering an overview of the various target groups within the European Union's public diplomacy. In a thorough content analysis of relevant primary sources, the thesis focuses on the policy objec- tives and practices of the European Union's outreach to different groups and audiences in the EaP region. The third chapter presents the results of this comprehensive research, which has shown that several distinct groups within the general public in the EaP can be identified, among them young people, media professional and...
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
KREJČÍŘOVÁ, Dominika
V literárním přehledu diplomové práce na téma Marketingová komunikace ve vybraném podniku budou charakterizovány hlavní pojmy a nástroje používané v marketingové komunikaci, popsány budou její funkce a role v marketingovém mixu, představen bude i způsob plánování. V závěru přehledu budou popsány cíle marketingové komunikace a vyzdvihnuta bude i důležitost stanovení cílových skupin. V praktické části práce bude sledovaný podnik představen, bude popsána jeho činnost, poslání, současný positioning a konkrétní služby, které nabízí. Poté bude na základě analýzy používaných nástrojů, ale i z hloubkových rozhovorů a pozorování nastíněno, jak funguje marketingová komunikace vybraného podniku nyní. Následně budou definovány cílové skupiny a navrženy změny a doporučení, která se budou týkat především analyzovaných nástrojů. V úplném závěru praktické části bude navržen vlastní plán aktivit do následujícího roku, který by měl přispět ke zviditelnění sledovaného podniku u stanovených cílových skupin a ke změně vnímání a důležitosti podniku v regionu.
Cílové skupiny a jejich vymezení na příkladu Městské knihovny Nymburk
Latislavová, Barbora ; Kolínová, Pavlína (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací uživatelů veřejných knihoven v kontextu marketingové komunikace mezi knihovnou a uživatelem. Práce mapuje marketingovou teorii segmentace trhu, kterou přenáší do prostředí veřejných knihoven a popisuje několik významných segmentů. Praktickou část práce tvoří případová studie na příkladu Městské knihovny Nymburk, která popisuje vybrané cílové skupiny této knihovny a způsob práce s nimi. Popsány jsou marketingové aktivity knihovny a jejich vyhodnocení vzhledem k cílovým skupinám. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Sociální zemědělství jako alternativní zaměření zemědělského podniku
ŠVEC, Zdeněk
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo podrobně zpracovat problematiku sociálního zemědělství jako možné alternativy podnikání v oblasti zemědělství. Práce je psána formou literární rešerše a ta je dále rozdělena na tři části. První část se zabývá obecně oblastí zemědělství, jaká je jeho úloha v agrárním sektoru a jaké jsou jeho hlavní funkce. V druhé části je popsána sociální oblast, tím jsou myšleny různé definice například sociálních služeb, sociální ekonomiky a také jsou zde vysvětleny některé sociální pojmy. V poslední části, které je zároveň částí nejdelší a nejdůležitější, je rozebráno sociální zemědělství. V této části je popsáno, co vlastně sociální zemědělství je, k čemu je dobré, pro koho je určené, jaké jsou způsoby jeho financování a jaká je jeho situace v České republice a v Evropě.
Public relations ve střediscích volného času
Müllerová, Kamila ; Pechová, Blanka (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....
Animace jako součást primární prevence při základních školách
TEPLÁ, Michaela
Tato práce představuje možnosti uplatnění animačního přístupu v rámci programu primární prevence aplikovaných na základních školách. Po vymezení obsahu, cílů a zaměření primární prevence postupně seznamuje se specifickými programy primární prevence, s jejich charakteristikou a základními metodami, z nichž stěžejními jsou sociometrie, reflexe a práce se skupinou. Dále se práce věnuje roli lektora, jeho osobnosti a srovnává jeho možné působení v animačním procesu. Následné zamyšlení nad různými animačními procesy a jejich přístupy s cíli a možném vedení primární prevence, je stěžejní částí této práce. Dalším tématem je samotná efektivita primárních programů a faktory, které jejich průběh mohou ovlivnit. v závěru je naznačena důležitost propojení animačního přístupu v tomto pedagogickém procesu.
Rozvoj Jihočeského kraje na základě opatření programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PARAJOVÁ, Veronika
Tato diplomová práce se především zaměřuje na Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost a jeho oblast podpory 3.2. ? Podpora nabídky dalšího vzdělávání, a to na území Jihočeského kraje. Podpora nabídky dalšího vzdělávání je na území Jihočeského kraje v současném období realizována především projektovými záměry prvního kala výzvy této oblasti podpory, jež byly schválené k realizaci. Vlastní realizace těchto projektových záměrů, bude mít primární dopad především na cílové skupiny konkrétních projektů. Projektové záměry druhého kala výzvy se nyní nachází ve fázi hodnocení. Projektové záměry schválené k realizaci z tohoto druhého kola výzvy, budou známy po zasedání rady Jihočeského kraje a to v červnu letošního roku. V roce 2011 bude v Jihočeském kraji vyhlášeno třetí kolo výzvy, a to ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku. Vliv investovaných finančních prostředků do nabídky dalšího vzdělávání se projeví až po roce 2013, kdy programovací období skončí a čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie bude výrazně omezené. Jihočeský kraj si je vědom důležitosti podpory této oblasti nabídky dalšího vzdělávání a projevuje tak snahu o vyplnění vzdělanostních mezer populace, žijící na území Jihočeského kraje. Ty vznikají převážně změnou struktury pracovního trhu na tomto území. Pro současné programovací období je na oblast podpory nabídky dalšího vzdělávání na území Jihočeského kraje vyčleněna z fondů Evropské unie celková alokace ve výši 196 000 000 Kč. Po první výzvě je tato alokace vyčerpána z 13%. Jak se čerpání finančních prostředků v rámci této oblasti podpory do roku 2013 na území Jihočeského kraje bude vyvíjet, lze těžko předvídat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.