Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Critical Analysis of the Entry Strategy to the German Market Comparing to the Entry Strategy Applied During Expansion Into the Polish Market
Novák, Roman ; Kadlec, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the critical analysis of the strategy of the company Student Agency to enter German market and comparison with the formerly created critical analysis of the strategy to enter Polish market. In the first part, the diploma thesis focuses on theoretical foundations of the analyses, which are conducted in the practical part of this paper. Next part focuses on the company itself, its history and on all the services, which are provided by Student Agency to the customers. The practical part analyses the company through the different analytical frameworks, for example Porter’s five forces model or SWOT analysis. The concluding part of the paper is focused on the final summary of the analyses conducted in the paper, and the comparison with the analyses of the Polish market.
Evaluation of the Financial Situation in Selected Company
Tinthofferová, Martina ; Jelčová, Denisa (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
The bachelor´s thesis is concerned with financial analysis and evaluates financial health of a company STUDENT AGENCY in the years 2011 – 2015. The thesis contains information obtained from the applied methods of financial analysis as well as suggestions for improving the company's financial position.
Predátorské ceny v dopravním sektoru: Připad STUDENT AGENCY, s.r.o.
Dobiáš, Adam ; Vacek, Pavel (vedoucí práce) ; Vaško, Dan (oponent)
Predátorské ceny v dopravním sektoru: Případ STUDENT AGENCY, s.r.o. Abstrakt Práce se zabývá predátorskými cenami v dopravním sektoru, tedy situací, kdy dopravce nastavením cen na nepřiměřeně nízkou úroveň vytlačí konkurenci z trhu a následně si zvýšením cen více než vynahradí náklady spojené s predací. Práce si klade za cíl poskytnout zevrubný pohled na zmíněnou problematiku v daném odvětví a vysvětlit postupy při řešení případů predátorství podle nejnovějších postupů Evropské komise, národních soutěžních úřadů a soudů. Probrán je postup při vymezování relevantního trhu, určení dominance a posu- zování nákladů predátora. Kromě teoretického vymezení predátorského chování a jeho vlivu na hospodářskou soutěž, je v textu pojednána i jeho detekce ze strany úřadů. Zvláštní pozornost je věnována specifikům dopravního sektoru. Těžiště práce spočívá v analýze případu společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o. z roku 2008, kdy byla zmíněná společnost obžalována za aplikaci predá- torských cen na autobusové lince Praha - Brno. Klíčová slova predátorské ceny, hospodářská soutěž, re- levantní trh, dominance, doprava, SSNIP test, Obrácený celofánový omyl, Úřad pro ochranu hospodářské...
Predátorské ceny v dopravním sektoru: Připad STUDENT AGENCY, s.r.o.
Dobiáš, Adam ; Vacek, Pavel (vedoucí práce) ; Vaško, Dan (oponent)
Predátorské ceny v dopravním sektoru: Případ STUDENT AGENCY, s.r.o. Abstrakt Práce se zabývá predátorskými cenami v dopravním sektoru, tedy situací, kdy dopravce nastavením cen na nepřiměřeně nízkou úroveň vytlačí konkurenci z trhu a následně si zvýšením cen více než vynahradí náklady spojené s predací. Práce si klade za cíl poskytnout zevrubný pohled na zmíněnou problematiku v daném odvětví a vysvětlit postupy při řešení případů predátorství podle nejnovějších postupů Evropské komise, národních soutěžních úřadů a soudů. Probrán je postup při vymezování relevantního trhu, určení dominance a posu- zování nákladů predátora. Kromě teoretického vymezení predátorského chování a jeho vlivu na hospodářskou soutěž, je v textu pojednána i jeho detekce ze strany úřadů. Zvláštní pozornost je věnována specifikům dopravního sektoru. Těžiště práce spočívá v analýze případu společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o. z roku 2008, kdy byla zmíněná společnost obžalována za aplikaci predá- torských cen na autobusové lince Praha - Brno. Klíčová slova predátorské ceny, hospodářská soutěž, re- levantní trh, dominance, doprava, SSNIP test, Obrácený celofánový omyl, Úřad pro ochranu hospodářské...
Evaluation of the Financial Situation in Selected Company
Tinthofferová, Martina ; Jelčová, Denisa (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
The bachelor´s thesis is concerned with financial analysis and evaluates financial health of a company STUDENT AGENCY in the years 2011 – 2015. The thesis contains information obtained from the applied methods of financial analysis as well as suggestions for improving the company's financial position.
Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency se zaměřením na rozšiřování produktového portfolia
Bílková, Tereza ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat komunikační aktivity firmy STUDENT AGENCY, s. r. o., popsat její silné a slabé stránky, představit firmu, a zhodnotit komunikační mix, který používá k propagaci svých produktů a služeb. K hodnocení komunikace jsem použila deskriptivní a SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Mezi nejdůležitější teoretické části patří vysvětlení pojmů firemní identita, marketingová komunikace, komunikační mix, produkt, produktové portfolio a doprava. V několika kapitolách jsem se zabývala firemní identitou, tím, jakou má společnost na českém trhu image, jaký je její firemní design, a jak dodržuje svou firemní filozofii. Vzhledem k tomu, že firma STUDENT AGENCY byla založena v roce 1996 jako firma zprostředkovávající au-pair a následně studijní a pracovní pobyty v zahraničí, a nabídka jejích aktivit se značně rozrostla, cíleně jsem svou práci zaměřila na analýzu komunikačních aktivit spojených s rozšiřováním produktového portfolia o služby vnitrostátního a mezinárodního autobusového a vlakového dopravce. Na základě získaných výsledků jsem navrhla několik doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.
Critical Analysis of the Entry Strategy to the German Market Comparing to the Entry Strategy Applied During Expansion Into the Polish Market
Novák, Roman ; Kadlec, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the critical analysis of the strategy of the company Student Agency to enter German market and comparison with the formerly created critical analysis of the strategy to enter Polish market. In the first part, the diploma thesis focuses on theoretical foundations of the analyses, which are conducted in the practical part of this paper. Next part focuses on the company itself, its history and on all the services, which are provided by Student Agency to the customers. The practical part analyses the company through the different analytical frameworks, for example Porter’s five forces model or SWOT analysis. The concluding part of the paper is focused on the final summary of the analyses conducted in the paper, and the comparison with the analyses of the Polish market.
Srovnání spokojenosti zákazníků firem České dráhy a Student Agency
Mariánková, Petra
Mariánková, P. Srovnání spokojenosti zákazníků společností Student agency a Čes-ké dráhy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Hlavním cílem bakalářské práce je srovnat spokojenost zákazníků dvou do-pravní společností. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část popisuje dopravní služby, kvalitu služeb, spokojenost a loajalitu zákazníků a marketingový výzkum. Ve druhé části jsou rozebrány výsledky z primárního dotazníkového šetření a otestovány hypotézy. Na závěr bakalářské práce jsou uvedena doporučení pro obě dopravní společnosti.
Marketing strategy on the example of the company Student Agency
DUBEC, David
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie a její vysvětlení na příkladu společnosti Student Agency se zaměřením na již probíhající i plánovanou spolupráci s německým dopravcem Deutsche Bahn. V první části práce se bude student věnovat teoretickému zpracování problematiky, definuje pojem marketing a jeho funkce, vymezí jeho význam pro společnost a charakterizuje základní marketingové pojmy. V druhé části práce pak nastíní výše zmíněnou spolupráci s německým dopravcem a naváže kapitolami, ve kterých aplikuje teoretické poznatky vysvětlené v první části práce na společnost Student Agency.
Společnost Student Agency, s.r.o. a její konkurenční strategie
Maťhová, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Richterová, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti Student Agency a porovnává marketingové strategie dvou konkurentů v železniční dopravě. První společností je RegioJet, tedy dceřinná společnost, spadající do skupiny Student Agency, která je v této práci porovnávána s prozatím jediným konkurentem České dráhy, konkrétně vlakem Pendolino. Cílem této práce je zanalyzovat konkurenci ve vlakové dopravě na trati mezi Prahou a Ostravou, na kterou čerstvě vstoupila společnost RegioJet. Tato nová společnost s sebou na trh přinesla kvalitu a nové služby, se kterými jsme se dříve ve vlacích nemohli setkat. Smyslem této práce je zjistit, zda cestující, kteří využívají vlaky na této trase, inovaci vítají, které společnosti více fandí a jak bude pravděpodobně vypadat následující vývoj vlakové dopravy v České republice. Výzkum budu provádět na základě dotazníkového šetření, které v závěru vyhodnotím. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu Student Agency a její marketingovou strategii, která umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav i budoucí vývoj v železniční dopravě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.