Název: Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency se zaměřením na rozšiřování produktového portfolia
Překlad názvu: The Analysis of Marketing Communication of the Company Student Agency Focusing on Extending Their Product Portfolio
Autoři: Bílková, Tereza ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní identita; komunikační mix; podpora prodeje; public relations; STUDENT AGENCY; SWOT analýza; communication mix; corporate identity; public relations; sales promotion; STUDENT AGENCY; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36973

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301239


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet