Název: Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Překlad názvu: Critical Analysis of the Entry Strategy to the German Market Comparing to the Entry Strategy Applied During Expansion Into the Polish Market
Autoři: Novák, Roman ; Kadlec, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Germany; Marketing mix; PESTL analysis; Poland; Porter’s five forces model; Student Agency; SWOT analysis; Marketingový mix; Německo; PESTL analýza; Polsko; Porterův model pěti sil; Student Agency; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43166

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-579400


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet