Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 462 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace zdanění studentů
Hudec, Zdeněk ; Felklová, Ilona (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zdaněním příjmů studentů. Je rozdělena do čtyř částí. První část se věnuje daňové teorii, obsahuje vysvětlení základních pojmů. Druhá část se zabývá obecnou teorií daně z příjmů fyzických osob. Následuje část o sociálním a zdravotním pojištěním. Poslední část je praktická, obsahuje výpočty daňové povinnosti u jednotlivých možných variant. Cílem bakalářské práce je nalezení optimální varianty, při které je výsledná daňová povinnost pro studenta co nejvýhodnější.
Webová služba pro podporu vedení diplomek
Spilka, David ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a vývojem nové verze webového systému pro podporu vedení diplomových prací. Systém je napsaný v programovacím jazyce PHP s využitím frameworku Nette. Cílem webové aplikace je usnadnit vedoucím diplomových prací jejich práci. Aplikace vedoucím umožňuje mít přehled o aktivitě studentů prostřednictvím týdenních reportů. Studentům nabízí možnost spolupráce mezi sebou a sdílení informací a motivace. Hlavními důvody k vytvoření nové implementace byly vylepšení s rozšířením funkcinality a zlepšení uživatelského rozhraní a uživatelského prožitku. Z výsledků testování vyplývá, že se výše zmíněné podařilo. Uživatelé jsou více spokojení, zejména pak s uživatelským rozhraním.
Zdaňování vybrané skupiny daňových poplatníků
Jandová, Zuzana ; Václavíčková, Pavla (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zdaňování příjmů studentů. Analyzuje dopady tzv. daňové reformy z pohledu daně z příjmů fyzických osob účinné od 1. 1. 2008, zaměřuje se tedy především na roky 2007, 2008 a 2009. Bakalářská práce obsahuje návody, postupy, praktické příklady a důležité informace potřebné k pochopení systému zdaňování příjmů fyzických osob a správnému sestavení přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Cílem této práce je napomoci studentům optimalizovat jejich daňovou zátěž nalezením optimální varianty zdanění při zadaných kritériích. V práci je zahrnuta i problematika sociálního a zdravotního pojištění studentů.
Analýza zdaňování příjmů zahraničních studentů v České republice
Cygonková, Lenka ; Maloš,, Martin (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje popisu metodiky zdaňování příjmů zahraničních studentů vznikajících z jejich pracovně-právních vztahů v České republice. Teoretická část práce obsahuje základní informace týkající se problematiky zaměstnávání studentů z jiných zemí a dále popis metodiky stanovení základů daně, výpočtu daňové povinnosti i odvodů sociálního a zdravotního pojištění. V praktické části jsou popsány modelové příklady sloužící jako vzory aplikace uvedených právních předpisů.
Prostor jako paradigma výuky
Behro, Daniel ; Maršíková, Hana (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Jaký by měl být současný prostor vysokoškolského vzdělávání? A jaký by měl být prostor pro kreativní tvorbu? Odráží se typ výuky v samotné budově školy? Kladu si otázku, zda by například fakulta sociální studiích byla tvořená pouze ze společenských prostor? Pokud by měla fakulta strojního inženýrství vypadat jak hala na výrobu automobilových součástek, jak by vypadala fakulta právních studií? A co fakulta architektury? Určuje vzhled a kvalita budovy podobu tam vzniklých projektů? Ovlivňuje svou strukturou budoucí generaci architektů? Anebo by měla být čistá a bílá jako plátno, před tím, než se na něj promítne první tah štětce? Zabývám se oběma předpoklady: budova jako čistý papír, který dává volnost pro kreativitu a neomezuje mysl a na druhou stranu hmota, struktura, prostor, který ukazuje, co vše architektura dokáže. Dávám přednost svobodě výběru, a proto chci v návrhu popsat oba přístupy. Open-space volné dispozice versus pevně definované uzavřené ateliéry. Prostor umělecký, volný versus prostor technicky a racionálně definovaný. Prostor virtuální versus prostor neměnné hmoty.
Webová aplikace pro řízení diplomových prací
Stodolová, Martina ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro řízení diplomových prací určené pro studenty a jejich vedoucí. Vymezuje teoretická východiska týkající se webových aplikací. Na základě požadavků a analýzy současných řešení poskytuje návrh na aplikaci, popis implementace, ekonomické zhodnocení a shrnutí přínosů.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
Nástroj pro tvorbu a sledování vývoje technické zprávy
Pavelka, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom, implementáciou a testovaním modernej webovej aplikácie, ktorá umožňuje priebežné písanie technickej správy a sledovanie procesu jej tvorby. Učiteľ definuje štruktúru práce, ktorú študentovi sprístupní. Študent priebežne píše správu a zaznamenajú sa štatistické údaje o jeho práci, ktoré systém zobrazuje na motiváciu a inšpiráciu. 
Význam cizích jazyků pro přijetí na pracovní pozici
Křenek, Lukáš ; Konečná,, Zdeňka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce poukazuje na skutečnost, jak důležitá může být znalost cizích jazyků pro přijetí na pracovní pozici, o kterou usilujeme již studováním vysoké školy. Popsána je paměť, učení, zapomínání a rovněž metody, podle kterých lze hlavní tezi potvrdit. Jednou z nich je podání dotazníků firmám, aby byly zjištěny požadavky zaměstnavatelů a dalšími jsou jazykové testy, které budou skládat studenti prvních a třetích ročníků. Testy poslouží ke zjištění jazykové úrovně studentů. Posledním objektem práce je zaměření se na možnosti udržování cizojazyčné gramotnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 462 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.