Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
Rybář, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. Cílem autora je představit společnost Apple, produktové řady a její marketingové strategie za doby Steva Jobse a následně analyzovat změny, které se ve výše uvedených oblastech uskutečnily od nástupu nového výkonného ředitele, Tima Cooka, roku 2011. Teoretická část této práce je věnována vymezení pojmů, se kterými bude autor podrobněji pracovat v praktické části. Součástí této práce je kvantitativní výzkum, který analyzuje vnímání společnosti Apple spotřebiteli v České republice a následné doporučení, jakým směrem by společnost měla směřovat v budoucnu.
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
Rybář, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. Cílem autora je představit společnost Apple, produktové řady a její marketingové strategie za doby Steva Jobse a následně analyzovat změny, které se ve výše uvedených oblastech uskutečnily od nástupu nového výkonného ředitele, Tima Cooka, roku 2011. Teoretická část této práce je věnována vymezení pojmů, se kterými bude autor podrobněji pracovat v praktické části. Součástí této práce je kvantitativní výzkum, který analyzuje vnímání společnosti Apple spotřebiteli v České republice a následné doporučení, jakým směrem by společnost měla směřovat v budoucnu.
Marketing společnosti Apple
Smirnova, Tatyana ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je prozkoumat marketing společnosti Apple. Hlavním cílem práce je charakteristika a analýza marketingu společnosti Apple. Bakalářská práce je rozdělena do několika části. V první části je charakterizována společnost Apple a na základě studia odborné a doporučené literatury vysvětleny základní pojmy marketingu a marketingové strategie. Druhá část je věnována marketingové činnosti Apple, podrobně marketingovému mixu 4P společnosti Apple a vypracování SWOT analýzy. Třetí část popisuje srovnávací analýzu mobilních telefonů iPhone oproti Samsung. A na závěr je objasněna odpověď na otázku proč společnosti Apple se všemi svými pozitivními faktory, obrovskou kapitalizací, úspěšným marketingem a reklamou, se v poslední době snižuje pozice na trhu. Čím je to způsobeno? Jak je možné s tím bojovat a zda Apple proti tomu něco dělá anebo ponechává vše beze změn. Jeho postavení je posuzováno pomocí různých ukazatelů ve formě grafů, tržeb a podobně, které potvrzují propad konkurenceschopnosti Apple.
Hodnotové inovace firmy Apple
Mertl, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená především na srovnání přístupu k inovacím z pohledu hodnotového managementu a přístupu, který při svých inovacích uplatňuje firma Apple. V první části jsou rozebrány teoretické aspekty obou přístupů, následuje rozbor odlišností teoretických, metodický a praktických. Klíčovým tématem pro inovování vůbec je hodnota pro zákazníka, které je v práci rozebrána jak z pohledu hodnotového management, tak přístupu Applu. V práci jsou kromě produktových inovací rozebírány například i inovace marketingové nebo procesní. Na závěr je předvedeno několik možných adaptací hodnotových inovací podle vzoru Applu na jiných firmách.
Role prezentace v marketingu
Zotov, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mojí bakalářské práce bylo ukázat významnost prezentace v marketingu a zhodnotit podíl kreativity na její úspěšnosti, a provést obsahovou analýzu významných prezentací společností Apple Inc. a profesionálních technik Steva Jobse během nich. Pro porovnání byly využity praktické a teoretické znalosti z této oblasti. V praktické části se používaly skutečné záznamy z prezentací společnosti Apple Inc. Každého z uvedených cílů bylo po zpracování práce dosaženo. Studium literatury, tykající se dané problematiky bylo pro mě velmi přínosné a užitečné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.