Název: Fenomén Apple - budování značky a závislost jejího úspěchu na osobě Stevea Jobse
Překlad názvu: The Apple Phenomenon - Brand Building and the Influence of Steve Jobs on Its Succes
Autoři: Slabý, Marek ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Marek, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Klíčová slova: Apple; marketing; Steve Jobs; SWOT analýza; značka; Apple; brand building; marketing; Steve Jobs; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/42929

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-458669


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet