Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzájemná kolegiální podpora v programu Začít spolu
Poukarová, Zuzana ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vzájemné kolegiální podpory v programu Začít spolu. Zkoumá, jakým způsobem je tato podpora realizována na vybrané inovativní škole. V teoretické části popisuje profesní rozvoj učitele, vzájemnou kolegiální podporu, mentoring v učitelství a kvality mentora. Zaměřuje se na vzdělávací aktivity organizace Step by Step ČR. Výzkumná část popisuje pomocí případové studie realizaci kolegiální podpory, zejména ve formě mentoringu. Tato metoda výzkumu je založena na zúčastněném pozorování, hloubkových rozhovorech, dotaznících, analýze materiálů a videa. Formou metaforického přirovnání je vytvořen portrét mentorky, který líčí její styl práce. Dále jsou popsány jednotlivé formy kolegiální podpory a její přínosy či možná omezení. Klíčová slova Kolegiální podpora, profesní rozvoj učitelů, program Začít spolu, mentoring v učitelství, mentorský vztah
Rozvoj dětské hudební tvořivosti na 1. stupni ZŠ ve třídách s programem Začít spolu
Vlasatá, Anežka ; Váňová, Hana (vedoucí práce) ; Bělohlávková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje hudební tvořivosti u žáků prvního stupně ZŠ v souvislosti s alternativním vzděláváním, konkrétně vzdělávacím programem Začít spolu. Práce se snaží nastínit aktuální otázky alternativního vzdělávání a představuje hlavní myšlenky vzdělávacího programu Začít spolu. Dále pak zpracovává téma o tvořivosti obecně a v rámci něho se zaměřuje na specifickou problematiku hudební tvořivosti a jejího rozvoje. Cílem této práce je analyzovat a srovnat zkušenosti s užitím hudebně tvořivých činností ve výuce hudební výchovy v běžných třídách a ve třídách s programem Začít spolu.
Spolupráce a zapojování žáků v centrech aktivit v programu Začít spolu
Havlíková, Andrea ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
HAVLÍKOVÁ, Andrea. Spolupráce a zapojování žáků v centrech aktivit v programu Začít spolu. [Diplomová práce]. Univerzita Karlova v Praze. Praha : 2019. 107 stran. Cílem diplomové práce bylo teoreticky zpracovat a prakticky řešit problematiku spolupráce a zapojování žáků v centrech aktivit v rámci programu Začít spolu. Ke zpracování této práce bylo použito několik metod. V teoretické části byla provedena přehledová stať relevantních informací vztahujících se k řešenému tématu na základě rešerše a s použitím deskripce. Praktická část byla postavena na akčním výzkumu, který byl realizován ve třídě autorky. Výzkum byl realizován jako nestrukturované pozorování a experiment, přičemž výstupy z nich měly podobu reflexí. Na základě těchto reflexí byla zdokonalena a inovována centra aktivit ve sledované třídě a to sice především v oblasti zapojování a spolupráce žáků. Inovovaná centra aktivit sestavená na základě reflexe původních center aktivit vedla skutečně ke zlepšení v oblasti zapojování a spolupráce žáků ve studované třídě. Návody ke zlepšení byly čerpány jednak z teoretických poznatků a jednak z vlastních praktických zkušeností autorky. KLÍČOVÁ SLOVA Začít spolu, centra aktivit, zapojení, spolupráce, kooperativní výuka, individualizace, sebehodnocení.
Vzájemná kolegiální podpora v programu Začít spolu
Poukarová, Zuzana ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vzájemné kolegiální podpory v programu Začít spolu. Zkoumá, jakým způsobem je tato podpora realizována na vybrané inovativní škole. V teoretické části popisuje profesní rozvoj učitele, vzájemnou kolegiální podporu, mentoring v učitelství a kvality mentora. Zaměřuje se na vzdělávací aktivity organizace Step by Step ČR. Výzkumná část popisuje pomocí případové studie realizaci kolegiální podpory, zejména ve formě mentoringu. Tato metoda výzkumu je založena na zúčastněném pozorování, hloubkových rozhovorech, dotaznících, analýze materiálů a videa. Formou metaforického přirovnání je vytvořen portrét mentorky, který líčí její styl práce. Dále jsou popsány jednotlivé formy kolegiální podpory a její přínosy či možná omezení. Klíčová slova Kolegiální podpora, profesní rozvoj učitelů, program Začít spolu, mentoring v učitelství, mentorský vztah
Rozvoj dětské hudební tvořivosti na 1. stupni ZŠ ve třídách s programem Začít spolu
Vlasatá, Anežka ; Váňová, Hana (vedoucí práce) ; Bělohlávková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje hudební tvořivosti u žáků prvního stupně ZŠ v souvislosti s alternativním vzděláváním, konkrétně vzdělávacím programem Začít spolu. Práce se snaží nastínit aktuální otázky alternativního vzdělávání a představuje hlavní myšlenky vzdělávacího programu Začít spolu. Dále pak zpracovává téma o tvořivosti obecně a v rámci něho se zaměřuje na specifickou problematiku hudební tvořivosti a jejího rozvoje. Cílem této práce je analyzovat a srovnat zkušenosti s užitím hudebně tvořivých činností ve výuce hudební výchovy v běžných třídách a ve třídách s programem Začít spolu.
Význam komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání
Pišlová, Zuzana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám významem komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání. Snažím se obecně přiblížit pojem komunitní kruh a blíže se pak věnuji komunitním kruhům v programu Začít spolu, které pro mě byly inspirací. Na komunitní kruhy nahlížím také z hlediska Rámcového vzdělávacího programu a klíčových kompetencí, neboť především k rozvoji kompetence sociální a personální a kompetence komunikativní v kruzích dochází. Cílem mé diplomové práce je především uvést předpoklady pro efektivní komunitní kruh, které mají sloužit jako vodítko pro začátky s komunitními kruhy a vytvořit časově nenáročné činnosti v ranním kruhu spolu s návrhy různorodých ranních dopisů, které jsou využitelné i na běžné škole. Klíčová slova: komunitní kruhy, ranní dopis, klíčové kompetence, program Začít spolu, pravidla, komunikace, bezpečné prostředí

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.