Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel
Kratochvílová, Marie ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních uživatelů a návrhů prototypů rozhraní či samotnou implementaci až po testování. Popisuje výběr technologie pro implementaci aplikace. Výsledkem práce je elegantní, rychlá a intuitivní aplikace.
Školní zralost a počátek školní docházky z pohledu rodičů žáků základních škol na kladensku
Hermanová, Zuzana ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat školní zralostí, stadiem psychologického vývoje v předškolním a raně školním věku. Bude řešen pohled rodičů budoucích žáků ze tří kladenských základních škol na školní zralost a počátek školní docházky a v tomto smyslu budou výsledky dotazníkového šetření porovnány s výzkumem z roku 2011. Teoretická část bude řešit dítě v předškolním věku z různých úhlů pohledu, jeho vývoj kognitivní, socializační a další. Dále se budu zabývat školní zralostí a školní připraveností, kognitivním, somatickým i emocionálním stupněm vývoje dítěte při nástupu školní docházky. Zevrubně budou představeny tři základní školy, kde byl výzkum realizován. Část praktická analyzuje dotazníkové šetření, realizované v den zápisu do prvních ročníků v ZŠ Kladno, C. Boudy 1188 z roku 2011, které jsem po třech letech zopakovala a rozšířila o výzkum na ZŠ Kladno, Vašatova a ZŠ Kladno, Vodárenská. Získáním výsledků dotazníkového šetření ze tří škol vznikne širší vhled do problematiky z hlediska zájemců o vzdělávání z řad rodičů budoucích prvňáčků.
Školní zralost a počátek školní docházky z pohledu rodičů žáků základních škol na kladensku
Hermanová, Zuzana ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat školní zralostí, stadiem psychologického vývoje v předškolním a raně školním věku. Bude řešen pohled rodičů budoucích žáků ze tří kladenských základních škol na školní zralost a počátek školní docházky a v tomto smyslu budou výsledky dotazníkového šetření porovnány s výzkumem z roku 2011. Teoretická část bude řešit dítě v předškolním věku z různých úhlů pohledu, jeho vývoj kognitivní, socializační a další. Dále se budu zabývat školní zralostí a školní připraveností, kognitivním, somatickým i emocionálním stupněm vývoje dítěte při nástupu školní docházky. Zevrubně budou představeny tři základní školy, kde byl výzkum realizován. Část praktická analyzuje dotazníkové šetření, realizované v den zápisu do prvních ročníků v ZŠ Kladno, C. Boudy 1188 z roku 2011, které jsem po třech letech zopakovala a rozšířila o výzkum na ZŠ Kladno, Vašatova a ZŠ Kladno, Vodárenská. Získáním výsledků dotazníkového šetření ze tří škol vznikne širší vhled do problematiky z hlediska zájemců o vzdělávání z řad rodičů budoucích prvňáčků.
Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel
Kratochvílová, Marie ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních uživatelů a návrhů prototypů rozhraní či samotnou implementaci až po testování. Popisuje výběr technologie pro implementaci aplikace. Výsledkem práce je elegantní, rychlá a intuitivní aplikace.
Rozdíl vývojového stupně pubescenta a dospělého při aplikaci učení prožitkem.
ČADA, Jakub
Práce se zabývá porovnáním rozdílů vývojových zvláštností mezi dospívajícím jedincem, (pubescentem) a dospělým jedincem při aplikaci učení prožitkem (zážitková pedagogika). Popsané rozdíly jsou vztaženy k principům zážitkové pedagogiky. Cílem práce je podat základní představu o výhodách, ale i rizicích užití zážitkových metod u jedinců obou vývojových stupňů. První kapitola pojednává o učení prožitkem se zaměřením na obecně platné cíle a principy. Druhá kapitola se zabývá obdobím dospívajícího jedince (pubescenta). Zaměřuje se na rozvoj osobnosti, poznávací procesy, identitu, socializaci, prožívání, vrstevnickou skupinu. Třetí kapitola se zabývá stejnými vývojovými aspekty u dospělých. V poslední kapitole jsou uvedeny rozdíly ve vývojovém stupni obou období v aplikaci na zážitkovou pedagogiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.