Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chlapecký pěvecký sbor Pueri gaudentes
Chytil, Jan ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Stříteská, Leona (oponent)
Teoretická část se zabývá vznikem sboru a jeho historií, popisuje jeho spolupráci se Státní operou Praha, s významnými dirigenty a tělesy, diskografii, účast na tuzemských i zahraničních soutěžích a festivalech nebo koncertní turné a další významná vystoupení. Dále popisuje systém vnitřního fungování sboru, repertoár, členy jeho vedení a nová tělesa, jejichž vznik souvisel s Pueri gaudentes. Praktická část je zaměřena na rozhovory s bývalými členy sboru, kteří se hudbě nadále věnují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Chlapecký pěvecký sbor Pueri gaudentes
Chytil, Jan ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Stříteská, Leona (oponent)
Teoretická část se zabývá vznikem sboru a jeho historií, popisuje jeho spolupráci se Státní operou Praha, s významnými dirigenty a tělesy, diskografii, účast na tuzemských i zahraničních soutěžích a festivalech nebo koncertní turné a další významná vystoupení. Dále popisuje systém vnitřního fungování sboru, repertoár, členy jeho vedení a nová tělesa, jejichž vznik souvisel s Pueri gaudentes. Praktická část je zaměřena na rozhovory s bývalými členy sboru, kteří se hudbě nadále věnují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011
Hädler, Victoria ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011" pojednává o komunikačních nástrojích této instituce a o způsobu jakým se prezentuje široké veřejnosti. Toto téma je uvedeno do širšího kontextu disciplíny art marketingu a věnuje se jejímu současnému stavu u nás i ve světě. Zabývá se specifiky divadelního prostředí a odlišností úzkého trhu a cílové skupiny. Analyzuje negativní i pozitivní aspekty zvolené propagace a navrhuje nová řešení s ohledem na nové trendy v komunikaci. Státní opera Praha je důležitou součástí kulturního bohatství České republiky a její současná nestabilní pozice je výsledkem aktuálního špatně nastaveného positioningu a globální kulturní situace dnešní moderní společnosti. Důležitou součástí této práce je deskripce a analýza krizové komunikace Státní opery Praha a popis jejího následného sloučení s Národním divadlem. Práce rovněž nastiňuje situaci financování kulturních statků v České republice a popisuje stále běžnější trend institucí stávat se ekonomicky soběstačnými subjekty. Závěr obsahuje shrnutí celkové efektivity nastavené komunikace a rovněž zahrnuje evaluaci autorčina průzkumu.
Příprava rekonstrukce budovy Státní opery
Búrik, Jan ; SRSTKA, Jiří (vedoucí práce) ; PELOUCH, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce zachycuje proces dlouho plánované rekonstrukce jednoho z největších divadelních domů v České republice, budovy Státní opery a její provozní budovy, plánovanou na období let 2016 až 2018. Práce se zaměřuje na všechny fáze projektu – od přípravných prací až po předpoklad ukončení rekonstrukce a budoucí změny vně i uvnitř budovy. Práce také popisuje fungování uměleckého souboru Opery Národního divadla a Státní opery po dobu plánovaných stavebních prací a jeho dopad na fungování ostatních uměleckých souborů. Práce se věnuje i finančnímu dopadu stavební na běžný provoz divadla a přizpůsobení dramaturgických plánů Národní divadla.
Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu
Velichová, Irena ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; ČUŘÍKOVÁ, Tamara (oponent)
Diplomová práce s názvem "Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu" vznikla primárně jako dílo mapující proces začlenění Státní opery do svazku s Národním divadlem s důrazem na marketingový potenciál tohoto procesu. Vývoj koexistence Národního divadla a Státní opery uvádí téma transformace do historických souvislostí a nabízí pohled na různé provozní modely a spolupráci obou institucí. Těžiště práce spočívá v reflexi současného stavu marketingu Národního divadla a vysvětlení smyslu a potřeb marketingu v umění s důležitým akcentem na potenciál brand marketingu. V praktické části představuji vlastní ideovou brand kampaň pro soubor Opery Národního divadla a Státní opery. Věřím, že práce "Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu" bude přínosná všem budoucím čtenářům, kteří by díky ní měli pochopit celou transformaci nejen jako organizačně a historicky komplikovaný proces, ale předně jako příležitost a šanci pro Národní divadlo, jak redefinovat poslání a cíle své marketingové strategie.  
Výkony, řízení a financování Státní opery Praha po jejím sloučení s Národním divadlem
Palasová, Tereza ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Práce srovnává dostupné informace o hospodaření Národního divadla a Státní opery Praha před jejich sloučením a po něm. Neklade si za cíl vyslovit definitivní závěry o efektivitě sloučení, neboť zatím byly uskutečněny jen počáteční fáze tohoto rozsáhlého procesu. Cílem práce je uspořádat informace o nepřehledném dění v pražském operním prostředí, analyzovat doposud dosažené výsledky, učinit srovnání s předchozím stavem a dojít k vlastnímu zhodnocení směřování transformačního procesu. Sloučení institucí je zkoumáno z několika pohledů. Za prvé jsou sledovány výsledky hospodaření a ekonomické ukazatele v dlouhodobém časovém horizontu a jsou interpretovány jak z hlediska organizací samotných, tak v kontextu kulturního sektoru a veřejných financí České republiky. Informace o ekonomické situaci autorka čerpá převážně ze sekundárních materiálů, jako jsou výroční zprávy, koncepce řízení a dále interní dokumenty, které byly autorce poskytnuty ekonomickým oddělením Národního divadla. Kromě ekonomických dopadů sloučení operních domů jsou tematizovány i jiné aspekty fúze, které jsou spíše kvalitativního charakteru -- například dramaturgie nebo uskutečněné změny pro zaměstnance. Pro tyto účely autorka získala primární informace prostřednictvím osobních rozhovorů se současnými a bývalými zaměstnanci. V závěru jsou představeny záměry vedení a vize do blízké budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.