Název: Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu
Překlad názvu: The transformation of the National Theatre and the State Opera from the marketing aspect
Autoři: Velichová, Irena ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; ČUŘÍKOVÁ, Tamara (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekonomická transformace; marketing; marketing kultury; Národní divadlo v Praze; Státní opera Praha

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/8403

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202482


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-02-08, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet