Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
Marketingový mix vybrané společnosti
Vrbasová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn současného marketingového mixu vybrané společnosti vystupující na trhu Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Teoretická část zpracovává podstatné pojmy a znalosti, které jsou využity ve druhé části práce, kde jsou tyto znalosti prakticky využity v různých analýzách. Poslední část práce navrhuje změny v oblasti marketingového mixu podle výsledků získaných z druhé, analytické části práce.
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
KOZOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce se zaměřuje na povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. V teoretické části je popsaná definice, principy, standardy, značka, historie a další důležité informace zabývající se Fairtradem, dokonce i samotný spotřebitel. V bakalářské práci bylo důležité vysvětlit marketingový výzkum, který je aplikován v praktická části. Pomocí dotazníkového šetření jsou v druhé části bakalářské práce zpracovány získané výsledky a vyhodnoceny čtyři sestavené hypotézy, které byly stanoveny na základě zjištěných informací. Dotazník byl sestaven z 12 otázek, který měl povinné i nepovinné odpovědi. Závěrem práce jsou navrhnuta různá doporučení, jak by se povědomí o Fairtrade mohlo více a lépe rozšířit mezi spotřebiteli.
Značka kvality Životnost plus
BRABCOVÁ, Kristýna
Bakalářské práce se zabývá kvalitou výrobků, zejména jejich životností, a dále značkou kvality Životnost plus. Cílem bylo zjistit postoj spotřebitelů k životnosti produktů obecně, které výrobky vnímají negativně z titulu neúměrně krátké životnosti, jak nahlížejí na existenci tzv. kazítek ve výrobcích.
Spotřebitelské chování a problematika recyklace PET lahví
Hertlová, Martina
Předložená bakalářská práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů a na třídění a recyklaci PET lahví. V práci jsou navržena doporučení a opatření, jaký systém recyklace plastových PET lahví je vhodný pro subjekty sídlící na území České republiky. Doporučení a opatření byla provedena na základě výzkumu, díky kterému byla získána potřebná data. Sběr dat proběhl formou hloubkových roz-hovorů s celkem 50 respondenty v Jihomoravském kraji.
Chování spotřebitelů v souvislosti s jejich životním stylem
DOUDOVÁ, Veronika
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů v závislosti na jejich životním stylu a s ním spjatou kvalitu stravování ve formě regionálních potravin. První část je věnována teoretickým podkladům, které se vztahují k dané problematice. Skládá se z výkladu základních pojmů jako jsou spotřebitel, životní styl a regionální potravina. Druhá část je zaměřena na marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Zde bylo cílem zjistit, zda se populace České republiky zajímá o zdravý životní styl a s ním související kvalitu regionálních potravin.
Preference spotřebitelů vůči nabídce lokálních producentů ve vybrané oblasti
DOLÍVKOVÁ, Helena
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebního chování ve vybraném regionu s ohledem na lokální produkci. Hlavním cílem této práce je odhalit preference spotřebitelů, jejich pohledy a názory na lokální produkci na území Plzeňského kraje. Dalším cílem je objasnění toho, jak spotřebitelé vnímají regionální výrobu a jaký k ní zaujímají postoj. Například jaké lokální produkty spotřebitelé nejvíce nakupují, kde a jak často je nakupují a zda dávají u potravin přednost kvalitě před cenou. K získání potřebných informací od spotřebitelů posloužilo jako primární zdroj dotazníkové šetření, vytvořené pro účely této práce. Na základě výsledků z dotazníkového šetření byly navrženy doporučené postupy pro lokální výrobce a obchodníky, jak zvětšit povědomí o lokálních produktech a tím zvýšit prodej těchto produktů.
Závěsný obraz v současné vizuální kultuře
Vranková, Ivana ; Půtová, Barbora (vedoucí práce) ; Hoftichová, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce je závěsný obraz v současném obytném interiéru se speciálním zaměřením na problematiku prefabrikovaných reprodukcí prodávaných v hypermarketech typu Ikea či Hornbach. Závěsný obraz je zasazen do širšího kontextu jeho historického vývoje a diskutovány jsou rovněž proměny jeho funkcí. Jedna z kapitol se zabývá specificky tématem reprodukcí, další kapitola zasazuje zkoumaný fenomén do kontextu diskusí o masové kultuře, potažmo kýči. Jsou představeny dosavadní výzkumy obrazů v domácnostech a následně popsána vlastní empirická studie. Jejím cílem je jednak odhalit individuální rozdíly v motivacích, preferencích a důležitosti kritérií ovlivňujících rozhodování při výběru obrazů do domácnosti, jednak stanovit obecnější zákonitosti v hodnocení konkrétních obrazů skutečně nabízených v Ikei a Hornbachu jejich potenciálními zákazníky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.