Název: Přehled společenských faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Autoři: Janstová, Blanka ; Rymeš, Milan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 1998
Jazyk: cze
Klíčová slova: psychologické výzkumy; Psychologie trhu; spotřebitelské trhy; Spotřebitelé; tržní chování

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK (pouze z IP adres univerzity).
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/89393

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-366660


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-04, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet