Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Okolnosti vedoucí k odchodu mládeže z vybraného hokejového klubu
Rybář, Lukáš ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Okolnosti vedoucí k odchodu mládeže z vybraného hokejového klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit hlavní příčiny, jež vedly k odchodu hráčů z vybraného hokejového klubu. Případová studie se zaměřuje na všechny hráče, kteří ve věku 15 až 20 let klub v posledních pěti letech opustili. Metody: V rámci této práce byla využita kombinace kvantitativní a kvalitativní metody. Konkrétně byly pro získání dat využity elektronické dotazníky a polostrukturované rozhovory. Jednotlivé otázky byly vytvořeny na základě existujících studií, které se touto problematikou zabývají, a také odborných rad vedoucího práce. Výsledky: Hlavním důvodem pro odchod hráčů z klubu bylo nedostačující technické zázemí. Nejméně důležitými důvody byla vážná zranění, znemožňující pokračování ve sportovní činnosti a zájem o jiný sport. Z deseti nejdůležitějších důvodů je šest intrapersonálních, dva interpersonální a dva strukturální. Klíčová slova: Sportovní prostředí, práce s mládeží, organizovaný sport, motivace, financování sportu, sportovní účast
Value of freedom in leading young athletes
Impiö, Jusa Valtteri ; Parry Martínková, Irena (vedoucí práce) ; Slepičková, Irena (oponent)
Topic: Value of freedom in leading young athletes. The aim of this study is discussing in what way the value of freedom is realized in young athlete's environment. Methods: Knowledge is achieved through philosophical reasoning and arguments. Conclusion: The freedom of young athlete can be enhanced or restricted unintentionally or intentionally by various parties in everyday sport environment. Realizing the value of freedom can have central role in young athlete's opportunity to achieve more meaningful ends in life and meaningful sport experience. Keywords: freedom, moral, sport environment, young athlete
Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku
Dvořák, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku Cíle: Bakalářská práce se věnuje sportovním aktivitám studentů základních a středních škol na Lounsku. Cílem je zjistit, jakému sportu se studenti věnují a co je hlavními motivátory a bariérami při sportování. S ohledem na zdejší sportovní situaci chceme zjistit, o jaký sport studenti jeví zájem a chtěli by ho i případně vyzkoušet. Metody: Sportovní aktivity studentů byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník byl pro potřeby této bakalářské práce realizován v písemné podobě. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu poukazují na vysokou úroveň sportovní aktivity studentů základních a středních škol. Oproti roku 2010 se sportovní situace zlepšila. Je zaznamenán nárůst frekvence sportování. I přes jednotlivé problémy jsou studenti se sportovní situací v Lounech a blízkém okolí spíše spokojeni. Klíčová slova: Sportovní aktivity, sportovní prostředí, dotazování, závodní a rekreační sport, Louny, studenti základních a středních škol
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.