Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
On-line marketingová komunikace
Vybíhal, Tibor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „On-line marketingová komunikace“ je návrh na zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti podnikající v informačních technologiích. V části literární východiska jsou vymezeny nejdůležitější pojmy a metody. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, dále je analyzováno makroprostředí, mikroprostředí, marketingový a komunikační mix vybraného podniku a následně je prováděno dotazníkové šetření. Na základě získaných poznatků jsou závěrem vypracovány konkrétní vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
SMEs in Foreign Trade of the Czech Republic
Richter, Stanislav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou exportní podpory malých a středních podniků v kontextu mezinárodního obchodu České republiky. Prezentuje ucelenou studii vývoje zahraničního obchodu České republiky od roku 1993 po současnost, kde se zaměřuje zejména na roli malých a středních podniků a jejich důležitost pro ekonomiku. Dále mapuje dostupnost jak státních, tak privátních služeb na podporu exportu, které následně porovnává s aktuálními potřebami zjištěnými vlastním průzkumem mezi malými a středními podniky. Na tomto základě se snaží navrhnout možné úpravy vedoucí k zefektivnění a větší transparentnosti celého systému čímž chce přispět ke zlepšení exportního výkonu malých a středních podniků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.